کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عکاسی مخفیانه با موبایل، مرگ عکاس را رقم زد!

فرمانده انتظامی شهرستان رودان از وقوع یک فقره قتل و دستگیری متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، سرهنگ مجید حاجی‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی رودان در پی اطلاع از وقوع قتل در یکی از محلات شهرستان، ضمن حضور در محل وقوع جرم، بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در کمتر از دو ساعت پس از وقوع قتل، متهم را شناسایی کردند، گفت: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، متهم به قتل را که در باغی مخفی شده بود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان افزود: در بازجویی‌های انجام شده از متهم، وی انگیزه خود از ارتکاب جنایت را عکس گرفتن مقتول با موبایل از همسر و خواهرانش و عدم کنترل رفتار خود به‌دلیل استفاده از مشروبات الکلی عنوان کرد.

به گفته حاجی‌زاده، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14374 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/01/26 تعداد مشاهده: 2121
سافت گذر
نظرات بینندگان

میلاد 1392/01/27 18:53
طرف شانس اورده مرده و کارش به بازجویی فنی نرسیده.کلا مرگ تو ایران چیزه عجیبی نیست و زود احساساتی نشید. اظهارنظر جالب دوستمون____(همون خوب شد که کشتش هیچ کس حق نداره به ناموس دیگران نظر داشته باشه از کجا معلوم که این بابا نمیخواسته از عکس ها سو استفاده کنه حقش بود که کشته شد)________ دوست عزیز به قول بچه ها منطقت تو حلقم.خودتون جواب خودتونو دادید____(از کجا معلوم؟؟) که این بابا نمیخواسته از عکس ها سو استفاده کنه حقش بود که کشته شد___واقعا از کجا معلوم؟؟؟؟؟؟؟؟
ممد 1392/01/26 19:32
واقعا جرم ورود به حریم خصوصی مرگه؟!! اونم یعنی خود طرف حکمو اجرا کرده. باید قاتلو قصاصش کرد وگرنه هر کی تو خیابون واس هر چیزی خودش حکمو اجرا میکنه.
مهندس 1392/01/26 16:28
سلام .حقش بوده خداحافظlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
gharibe 1392/01/26 13:42
دوستان لطف کنید وقتی اطلاعی از ماجرا ندارید، از روی ... قضاوت نکنید و نظر ندید!
من تو رودان زندگی میکنم، چون اینجا شهر بزرگی نیست همه از موضوع اطلاع دارند و کاش نویسنده ی خبر توضیح بیشتری می نوشتند که دوستان رو به اشتباه نندازند.
این اتفاق روز 13 فروردین و زیر پلی به اسم "آبنما" افتاد. من تایید میکنم که ضارب مست بود و مقتول اصلا عکسی از کسی نگرفته بود، به خاطر اینکه تو اون منطقه موبایل خوب آنتن نمیده، گوشی رو بالا گرفته بود که آنتن بیاد و بتونه تماس بگیره که چند تا خانمی که مشغول شنا بودند فکر کردند طرف داره عکس میگیره و جر و بحث شروع شد و اون بنده خدا موبایلش رو داد که خودشون ببینند که قاتل در شرایطی که کاملا مست بود، بدون اطلاع از موضوع میاد و با چاقو میزنه و مقتول رو زخمی میکنه و بعد از چند دقیقه تو راه بیمارستان مقتول فوت میکنه!
ناشناس 1392/01/26 13:26
همون خوب شد که کشتش هیچ کس حق نداره به ناموس دیگران نظر داشته باشه از کجا معلوم که این بابا نمیخواسته از عکس ها سو استفاده کنه حقش بود که کشته شد
رضا 1392/01/26 13:26
کجایی این کار دفاع هست!زده یارو را کشته مگه مملکت قانون نداره که حتی یه نفر مرتکب قتل بشه بخاطر عکس گرفتن با موبایل می تونست اون فرد را تحویل پلیس بدهد.
javad 1392/01/26 12:11
خوب به سرش اومد
البته استفاده از مشروبات الکلی دیگه دروغه!
FSB 1392/01/26 11:28
اون یارو که از ناموس دفاع کرده رو اعـــدام میکنن اونوقت طرفی که عکس رو گرفته ........
چی؟آزاده
قـــــ ـــــــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـانـــــون:)))))lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung