کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317969 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت هوشمند، ساعتی 300 تومان

مدير يك شركت اينترنتي با بيان اينكه سرويس دايل‌آپ به دو صورت به مردم ارائه مي‌شود، گفت: اين سرويس به‌صورت سرويس هوشمند IN و كارت‌هاي اينترنتي در اختيار مردم قرار مي‌گيرد كه در سرويس IN كاربر بعد از استفاده از اينترنت هزينه آن در قبض تلفن ثابتش محاسبه مي‌شود كه دقيقه‌اي 5 تومان و هر ساعت 300 تومان محاسبه مي‌شود.

ژيراير وارطانيان  گفت: كارت‌هاي اينترنتي درواقع به صورت prepaid است و تقريبا هزينه استفاده از اين روش براي اينترنت در مقايسه با سرويس هوشمند IN نصف است و استقبال مردم نيز بيشتر از روش سرويس هوشمند IN بيشتر است چون كاربر پول استفاده از سرويس اينترنت را بعدا پرداخت مي‌كند و از طرفي نگراني تمام شدن اعتبار كارت و خريداري كارت مجدد را ندارد و روش راحت‌تري را براي استفاده از اينترنت انتخاب مي‌كند.

وي با بيان اين كه شرکت‌هاي ISP (رسا) در گذشته به‌عنوان نخستين شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت مجوز فعاليت گرفته و اينترنت را به‌صورت دايل‌آپ به کاربران ارائه کردند، اظهار كرد: مرحله دوم از طريق كارت‌هاي اينترنتي است كه در اين روش كارت خريداري شده و از طريق وارد كردن نام كاربري و رمز عبور مشترك از اينترنت استفاده مي‌كنند كه در اين روش هزينه تلفن ثابت براي هر ساعت استفاده از اينترنت 150 تومان محاسبه مي‌شود.

مدير اين شركت اينترنتي ابراز كرد: از طرفي در زمان استفاده از اينترنت پرسرعت نيز ميزان پهناي باندي كه در قرارداد نوشته شده در اختيار كاربران قرار نمي‌گيرد زيرا به‌صورت اختصاصي نبوده و حتي ممكن است در ساعات پرترافيك بين 10 تا 15 نفر share (اشتراك) شود و سرعت واقعي كاهش مي‌يابد و در مواقعي از سرعت دايل‌آپ نيز كمتر مي‌شود كه اين موضوع به ضرر مصرف‌كننده است.

وارطانيان ادامه داد: از طرف ديگر شركت‌هاي ندا - ارائه‌كننده اينترنت پرسرعت - مي‌گويند كه چون اينترنت را گران مي‌خريم، صرف نمي‌كند كه بين تعداد كمتري مشتري آن را در اختيار قرار دهيم.

به گزارش ايسنا در حال حاضر ارتباط با اينترنت از سه طريق انجام مي‌شود؛ نخستين روش از طريق خط تلفن است كه به صورت دايل‌آپ و با شماره‌گيري انجام و به اشغال شدن خط تلفن منجر مي‌شود.

اما روش دوم استفاده از خطوط تلفن به‌صورتي است كه ديگر نيازي به شماره‌گيري نيست و تلفن اشغال نمي‌شود كه همان روش اينترنت پرسرعت است و روش سوم استفاده از اينترنت از طريق امواج راديويي است كه از سرويس‌دهنده به محل دريافت‌كننده منتقل مي‌شود.

وقتي كه اين نوع اينترنت برقرار مي‌شود با ايجاد هات اسپات، اينترنت به شكل بي‌سيم به محل‌هايي مثل فروشگاه‌هاي بزرگ و مراكز خريد وصل مي‌شود تا افراد بتوانند به شكل بي‌سيم با استفاده از رايانه‌هاي لپ‌تاپ با اينترنت ارتباط برقرار كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1473 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/13 تعداد مشاهده: 1556
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر