کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همه‎ی درآمد شرکت ارتباطات ثابت متعلق به شرکت مخابرات ایران است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: 90 درصد درآمد شرکت ارتباطات سیار و 100 درصد درآمد شرکت ارتباطات ثابت متعلق به شرکت مخابرات ایران است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ "مظفر پوررنجبر" مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص مجزا برگزار شدن مجامع شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات ثابت از سال آتی، گفت: شرکت ارتباطات سیار 90 درصد از سهامش متعلق به مخابرات ایران است. بنابراین وقتی مجمع ارتباطات سیار برگزار می‎شود آنچه که درآمد و سود سیار است 90 درصد آن متعلق به شرکت مخابرات ایران خواهد بود. همین طور شرکت ارتباطات ثابت 100 درصد درآمدش متعلق به مخابرات ایران است. ارتباطات ثابت یک شرکت مستقل است و آنچه که به عنوان سود حاصل می‎شود 100 درصدش متعلق به مخابرات ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر فرض کنیم خود مخابرات ایران فقط به کارهای هلدینگی بپردازد و هیچ درآمد دیگری نداشته باشد، جمع درآمدش می‎شود تلفیق درآمد شرکت ارتباطات سیار که 90 درصد است به علاوه درآمد حاصله از شرکت ارتباطات ثابت و شرکت مخابرات ایران؛ بنابراین مخابرات ایران درآمدش از منابع جدا از این دو شرکت نمی باشد و این سه تا یعنی مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار و شرکت ارتباطات ثابت هرکدام دارای مجمع جداگانه می باشند و هرکدام کار خودشان را انجام می دهند ولی در مخابرات ایران تلفیق می شوند و یا از نگاه ریاضی با هم جمع می شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15009 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/02/31 تعداد مشاهده: 1538
سافت گذر