کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318475 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیرعامل اپل: «هیچ مشکل حل‌نشدنی‌ای» با تولید نرم‌افزارهای اندرویدی نداریم

به گزارش سافت‌گذر ؛ مدیر عامل اپل اظهار کرد که برای آوردن نرم‌افزارهای سیستم‌عامل iOS به سیستم‌عامل اندروید هیچ مشکلی وجود ندارد که قابل حل نباشد؛ اما وی در شرایط کنونی، این اقدام را به صلاح نمی‌داند.

 

یکی از افسانه‌های مشهور درباره اپل این است که این کمپانی هیچ‌گاه برنامه‌های سیستم‌عامل خود را برای سیستم‌عامل‌های دیگر تولید نکرده است؛ در حالی که همه رقبای دیگر، برای iOS نیز برنامه تولید می‌کنند. گوگل نرم‌افزار جستجوی خود را تحت iOS دارد (که شامل سرویس گوگل‌ناو نیز هست)، مایکروسافت نرم‌افزار OneNote را تحت سیستم‌عامل iOS نیز طراحی کرده است، و گفته می‌شود کمپانی Redmond در تلاش است تا کل مجموعه آفیس را برای سیستم‌عامل اپل تولید کند.

تیم کوک مدیر عامل اپل در گفتگوهایش در کنفرانس «دی 11» به میزبانی AllThingsD، ادعا کرد که اپل «هیچ مشکل حل‌نشدنی‌ای» برای آوردن نرم‌افزارهای iOS به سیستم‌عامل اندروید ندارد؛ اما در حال حاضر این کار معنایی ندارد. وی تصریح کرد: «خواهید دید که در آینده فعالیت‌های خود را گسترش خواهیم داد؛ اما نه تا آن جایی که مشتریان خود را به خطر مواجه شدن با تجربه‌ای بد بیندازیم.» این ایدئولوژی به زمان مدیریت استیو جابز بر می‌گردد که اپل می‌خواست «تمام یک چیز» را داشته باشد، نه فقط بخش‌هایی از آن را.

به گزارش سافت‌گذر ؛ تیم کوک در حالی از احتمال آوردن برنامه‌های iOS به سیستم‌عامل اندروید سخن می‌گوید که درگیری‌های بین اپل و گوگل هنوز به پایان نرسیده است.

کوک در پاسخ به این سؤال تأکیدی که آیا اپل فعالیت‌های خود را گسترش خواهد داد یا خیر، فقط یک کلمه گفت: «بله.» علی‌رغم این اظهارات کوک، تنش‌ها بین اپل و گوگل همچنان ادامه دارد و این غول دنیای فناوری همچنان درگیر پرونده‌های قضایی علیه سامسونگ است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15167 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/09 تعداد مشاهده: 1319
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/03/09 14:10
همه ی ترسش فقط و فقط سامسونگه و بس...اگه یه سر به سایتهای اشتراک گذاری ویدئو بزنین متوجه میشین که با ساخت ویدئوهایی ناشیانه قصد خراب کردن وجه محصولات سامسونگ رو داره که مؤفق هم نخواهد شد...
ثبت بشی سافی جون