کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گیم لافت از عرضه نسخه‌های جدید Asphalt و Brothers in Arms خبر داد

این ماه تمام اتفاقاتی که در دنیای بازی رخ داد کاملا مربوط به کنسول‌های نسل جدید بود، اما به تازگی شرکت گیم‌لافت Gameloft که یکی از برترین تولیدکندگان بازی‌های HD برای گوشی‌های هوشمند است، اعلام کرد که نسخه‌های جدید دو عنوان محبوب خود یعنی Asphalt و Brother in Arms را عرضه خواهد کرد. مطمئنا تصاویری که از این بازی‌ها منتشر شده شما را نیز حیرت‌زده خواهد کرد.

Asphalt8-Preview-01

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ اولین عنوان Asphalt 8 : Airborne است که در پی موفقیت نسخه قبلی یعنی Asphalt 7 : Heat عرضه شده است. از تریلری که منتشر شده نمی‌توان تغییر خاصی در گیم پلی مشاهده کرد اما گرافیک بازی به شدت بهبود یافته و برای یک بازی موبایل منحصر به فرد است.

گیم لافت اعلام کرده که موتور فیزیکی جدیدی به بازی اضافه کرده و کنترل ماشین را بهبود داده‌اند. همچنین چندین جاده و مسیر مسابقه جدید در سرتاسر دنیا به بازی اضافه شده و بخش چند نفره بازی نیز بهبود یافته است. هنوز اطلاع دقیقی از تاریخ عرضه بازی نیست.

Brothers-In-Arms-3-Preview-01

بازی بعدی Brother in Arms 3 است، نسل جدید بازی سوم شخصی که تولید آن به عهده گیم لافت بوده است. گیم پلی این سری از بازی یک شوتر On-Rails است و این بدین معناست که تمامی حرکات کاراکتر از قبل تعیین شده‌اند و شما می‌توانید نشانه‌گیری و شلیک کنید. هیچ تریلر و تاریخ عرضه‌ای از این بازی نیز منتشر نشده و فقط چندین اسکرین شات فوق‌العاده زیبا از آن منتشر شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15316 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/03/25 تعداد مشاهده: 2027
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر