کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی ماه آینده از راه می‌رسد

نوکیا

شرکت نوکیا دعوتنامه‌ای را برای شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی ارسال کرده است که کارشناسان معتقدند در این مراسم از گوشی هوشمند جدید این شرکت با دوربین دیجیتالی فوق پیشرفته رونمایی خواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، زمانی که نوکیا برای نخستین بار در سال گذشته حسگر تصویری Pureview را معرفی کرد، نرم‌افزار وابسته به این فناوری که مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین طراحی شده بود و در عین حال قابلیت‌ هایی که برای حسگر این دوربین دیجیتالی در نظر گرفته شده بود، تعجب همگان را برانگیخت.

اما طی چند هفته گذشته شایعات فراوانی منتشر شده است که بر اساس آن‌ها گفته می‌شود نوکیا قصد دارد تابستان امسال مدل به‌روز شده این فناوری را در سری گوشی‌های هوشمند Lumia خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ با حسگر ۴۱ مگاپیکسلی عرضه کند.

اگرچه این دوربین فوق باکیفیت و پیشرفته می‌تواند تصاویر فراوانی تهیه کند، اما هدف اصلی از ساخت آن بزرگنمایی تصویر به میزان زیاد و بدون از دست رفتن کیفیت تصاویر است که تاکنون این قابلیت برای هیچ یک از دوربین‌های نصب شده روی گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته نشده بود.

این طور که گفته می‌شود، نوکیا قصد دارد در اواسط ماه ژوئن یعنی کمتر از یک ماه دیگر کنفرانس Zoon را برگزار کند که از هم‌اکنون احتمال می‌رود این گوشی هوشمند پیشرفته در کنفرانس یاد شده معرفی شود.

نوکیا همچنین به تازگی روی شرکتی سرمایه‌گذاری کرده است که در زمینه طراحی دوربین‌ های دیجیتالی فعالیت می‌کند برای نخستین بار حسگری با ۱۶ لنز مجزا در کنار یکدیگر را ارایه کرده است. این شرکت Pelican Imaging نام دارد و فناوری آن امکان می‌دهد تا در آن واحد از موضوع مورد نظر به صورت همزمان ۱۶ تصویر گرفته شود تا کاربر در نهایت بتواند روی هر یک از پیکسل‌های مد نظر خود بدون بروز هرگونه مشکل زوم کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15379 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/03/28 تعداد مشاهده: 1780
سافت گذر