کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318474 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لوگوی فایرفاکس در سال 2013 موبایلی می‌شود

لوگوی فایرفاکس در سال 2013 موبایلی می‌شود

به گزارش سافت‌گذر ؛ لوگوی فایرفاکس تا کنون چند بار طراحی دوباره شده و هر بار تغییراتی جزئی پیدا کرده است. موزیلا اکنون بار دیگر در لوگوی مرورگر خود دست برده و جالب این‌که لوگوی جدید شباهت نسبتاً زیادی به همان لوگوی اول فایرفاکس دارد.

لوگوی مرورگر فایرفاکس از ابتدا تا کنون کم و بیش ثابت بوده و در طول سال‌ها صرفاً تغییراتی جزئی داشته است. با این حال، موزیلا این هفته بار دیگر لوگوی مرورگر خود را تغییری جزئی داده تا لوگوی قبلی که از سال 2009 تا کنون مورد استفاده بود، بالأخره بازنشسته شود.

 

وبسایت رسمی کمپانی موزیلا توضیح داده که چرا لوگوی فایرفاکس به یک نسخه جدید نیاز داشته است: کمپانی سازنده می‌خواسته نشان دهد که فایرفاکس اکنون به جز رایانه‌های شخصی، روی دستگاه‌های کوچک‌تر و گوشی‌های همراه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در وبسایت موزیلا این‌گونه آمده است: «لوگوی جدید بر خلاف نسخه‌های قبلی، به طور ویژه برای گوشی‌های همراه طراحی شده است. اگرچه به نظر ما این لوگو در هر اندازه‌ای زیبا است؛ اما به گونه‌ای طراحی شده تا روی صفحه‌های کوچک‌تر و با وضوح کم‌تر نیز واضح و زیبا دیده شود. البته این لوگو با صفحه‌های رتینا نیز به خوبی سازگار است و (بر خلاف نسخه‌های قبلی) می‌توان آن را با دقت بسیار بالا برای پسوند svg (وکتور) طراحی کرد؛ بنابراین لوگوی جدید بیش از پیش «اینترنتی» است.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ لوگوی جدید فایرفاکس حالت درخشندگی خود را از دست داده و روی رنگ آبی آن تأکید بیش‌تری شده است.

طراحی این لوگو توسط «شان مارتل» انجام شده و خود او در وبسایتش درباره جزئیات لوگوی جدید توضیحات بیش‌تری داده است. یکی از تغییرات انجام شده، جایگزین کردن سایه‌ای نرم‌تر و تاریک‌تر از رنگ آبی به جای حالت درخشندگی در لوگوی فایرفاکس است. موهای بدن روباهی که دور کره زمین چرخیده است نیز اکنون جزئیات کمتری دارد و رنگ‌های بدنش هم نرم‌تر شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15550 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/04/08 تعداد مشاهده: 1963
کلید واژه ها:
سافت گذر