کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318474 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بخش های مختلف رایانه خود را با Glary Utilities به سادگی مدیریت کنید + لینک دانلود

بخش های مختلف رایانه خود را با Glary Utilities به سادگی مدیریت کنید + لینک دانلود

به گزارش سافتگذر ؛ کاربرانی که می خواهند به روشی بسیار ساده و با استفاده از برنامه ای کاملا رایگان، بخش های مختلف رایانه خود را مدیریت کنند، حتما نرم افزار معرفی شده در این مقاله را دانلود نمایند.

 

نرم افزار Glary Utilities شامل ابزارها و امکانات بیشمار قوی و در عین حال متناسب برای کاربران عادی است تا این دسته از کاربران نیز بتوانند رایانه خود را تعمیر، تسریع و محافظت کنند و طول عمر آن را افزایش دهند.

برنامه Glary Utilities به کاربر اجازه می دهد تا فایل های اضافی و رایج سیستمی، بخش های آسیب دیده رجیستری و اطلاعات اضافی اینترنتی را پاک کند. با استفاده از این نرم افزار همچنین می توان Add-on های مرورگرهای اینترنتی خود را نیز مدیریت یا حذف، استفاده برنامه ها از فضای هارد را مشاهده، و فایل های تکراری را از روی رایانه پاک کرد. به علاوه، می توان shell extension های نصب شده را مشاهده و مدیریت کرد، فایل ها را به وسیله رمز عبور از دسترسی و استفاده بدون اجازه محافظت نمایید، و فایل های بزرگ خود را (مثلا به منظور جابه جایی) به فایل های کوچکتر تقسیم و سپس دوباره به هم وصل کنید.

به گزارش سافتگذر ؛ یکی از ویژگی های نرم افزار Glary Utilities، رابط کاربری بسیار ساده آن است که کار با برنامه را برای کاربران غیر حرفه ای نیز آسان کرده است.

برنامه Glary Utilities همچنین به کاربر اجازه می دهد تا میانبرهای خراب موجود در ویندوز را پیدا و سپس تعمیر یا حذف کند. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این برنامه، قابلیت مدیریت برنامه هایی است که در ابتدای ویندوز اجرا می شوند. حذف برنامه های نصب شده نیز از ویژگی های Glary Utilities است. همه این امکانات در قالب یک رابط کاربری بسیار ساده و چشم نواز و به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برای دانلود نرم افزار Glary Utilities با حجم 15.1 مگابایت می توانید از این لینک استفاده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15551 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/04/08 تعداد مشاهده: 1662
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سعيد - ن 1392/04/08 18:22
با سلام به مسئولین محترم این سایت و تشکر فراوان
جهت وارد شدن به بخش های مختلف این نرم افزار پیغام your name
و license code نیاز داره لطفآ راهنمایی بفرمایید
با تشکر فراوان
سعید