کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318474 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار: این دسته از رایانه های ویندوز 8 یا RT نمی توانند پیش نمایش ویندوز 8.1 را اجرا کنند

به گزارش سافتگذر ؛ اگر شما هم روی تبلت یا رایانه خود ویندوز 8 دارید و به فکر ارتقا به پیش نمایش ویندوز 8.1 هستید، حتماً ابتدا این پست را بخوانید تا از امکان ارتقا به نسخه جدید ویندوز مطمئن شوید.

 

اگر شما هم یک تبلت یا رایانه با ویندوز 8 دارید و می خواهید آن را به نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 شاید، دست کم فعلا، نتوانید این کار را انجام دهید. مایکروسافت در وبسایت خود پست جدیدی را قرار داده که درباره مراحل نصب بیلد پیش نمایش ویندوز 8.1 توضیح می دهد. در این پست، لیستی از رایانه هایی ذکر شده که در حال حاضر نمی توانند نسخه جدید ویندوز را نصب کنند.

به گزارش سافتگذر ؛ در پست کمپانی مایکروسافت آمده است: «لطفا توجه کنید: برخی از تبلت ها و رایانه هایی که از پردازنده های جدید 32 بیتی اتم استفاده می کنند، قبل از نصب پیش نمایش ویندوز 8.1 باید درایورهای گرافیک خود را به روز کنند. این تبلت ها و رایانه ها شامل مدل های ThinkPad Tablet 2 لنوو، VivoTab TF810 ایسوس، Envy X2 اچ پی، ElitePad 900 اچ پی، ATIV Smart PC سامسونگ، و ARROWS Tab فوجیتسو است. ما در حال همکاری نزدیک با کمپانی اینتل و سایر کمپانی های سازنده قطعات هستیم تا بتوانیم هر چه سریع تر درایورهای مورد نیاز برای نصب ویندوز 8.1 را به کاربران عرضه کنیم.»

علاوه بر دستگاه های ذکر شده در بالا، از همه کاربرانی که تبلت یا رایانه ویندوز RT دارند و روی آن بسته زبانی (language pack) نصب کرده اند، خواسته شده تا پیش نمایش ویندوز 8.1 را دانلود نکنند. مایکروسافت تا کنون نگفته که مشکل دقیقاً چیست؛ اما در همین پست اعلام کرده که روشی برای حل این مشکلات به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15556 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/04/08 تعداد مشاهده: 1738
سافت گذر