کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317970 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فقدان امکان اینترنت پرسرعت در برخی مناطق

هنوز برخي مناطق فاقد امكانات مورد نياز براي ارائه سرويس ADSL هستند و كاربران مجبورند همچنان از دايل‌آپ استفاده كنند و استفاده از دايل‌آپ نيز با توجه به سرعت پايين آن مشكل‌ساز است و براي دانلود برخي فايل‌ها نيز نمي‌توان با استفاده از اين سرعت كاري كرد و مدت زمان زيادي بايد براي اين كار بايد صرف شود.

رضا كلاهدوز - مدير شركت اينترنتي  اظهار كرد: دغدغه‌هاي كاربران اينترنت در كشورمان در ماه‌هاي اخير به نسبت چند سال گذشته بهتر شده است اما هم‌چنان موضوعاتي وجود دارد كه براي كاربران مشكل‌ساز شده است.

 

به گفته اين كارشناس هزينه پهناي باند اينترنت در كشور بالاست و اين يكي از مهمترين دغدغه‌هاي كاربران اينترنت به شمار مي‌رود.

وي با تاكيد بر اينكه سرعت اينترنت در كشورمان پايين است خاطر نشان كرد: پايين بودن سرعت اينترنت نيز يكي ديگر از دغدغه‌هاي كاربران محسوب مي‌شود كه البته در سرويس دايل‌آپ بسيار پايين‌تر است و كاربران مي‌توانند با استفاده از اينترنت پرسرعت مشكل خود را برطرف كنند اما اين سرويس نيز در همه جا براي كاربران وجود ندارد.

 طرح سرعت پايين دسترسي به اينترنت در كشور در حالي است كه اخيرا يكي از شركت‌هاي ايراني مدعي شده است كه با استفاده از سرويسي به نام "شتاب" كاربران اينترنت هيچ مشكلي براي دانلود فايل‌هاي حجيم، فيلم، موسيقي و غيره نخواهند داشت.

در اطلاعيه روابط عمومي اين شركت اينترنتي در مورد مزيت‌هاي اين ويژگي‌ آمده است: زماني كه كاربر در ساعات پرترافيك روز ( 8 تا 1) از اينترنت استفاده مي‌كند، سرعت دسترسي او به اينترنت بسته به نوع سرويس انتخابي 128kb يا 256kb و در حداقل مقدار خود خواهد بود، ولي در ساعات كم ترافيك (1 تا 7) سرعت دسترسي كاربر به اينترنت تا 1500kb قابل افزايش است.

در حالي كه اين شركت همچنين سرويس شتاب را، سرويس كاملا اقتصادي معرفي كرده و متذكر شده است كه دريافت يك سرويس با سرعت 1500kb از نظر هزينه، چند برابر از اين سرويس گرانتر است. گفتني است شتاب برروي بستر وايمكس و ADSL قابل عرضه است اما هنوز خبري مبني بر راه‌اندازي رسمي اين سرويس از سوي مسوولان دولتي اعلام نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1570 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/23 تعداد مشاهده: 1630
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر