کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318474 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اضافه شدن «اشتراک لیست فایل‌ها» و... به اسکای‌درایو مایکروسافت

به گزارش سافت‌گذر ؛ با توجه به گسترش هر چه سریع‌تر سرویس‌های موسوم به «کلاود استورج» یا همان امکان ذخیره آسان فایل‌ها بر روی سرورهای مجازی، ظاهراً مایکروسافت هم قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به سرویس اسکای‌درایو خود اضافه کند.

 

گزارشی جدید حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد در آینده نزدیک چندین ویژگی جدید را به سرویس فضای اینترنتی خود یعنی اسکای‌درایو اضافه کند. سایت liveside.net منبع این گزارش، در ماه‌های اخیر نیز اطلاعاتی را درباره سرویس فضایی مجازی اسکای‌درایو مایکروسافت فاش کرده است؛ از جمله ویژگی جدید اضافه شده به این سرویس برای آپلود تصاویر پاناراما برای کاربران ویندوز 8.1.

آخرین گزارش وبسایت مذکور، به نقل از منابع بی‌نام، ادعا دارد که مایکروسافت امکان اشتراک فایل‌های درون اسکای‌درایو کاربران را به سرویس خود خواهد افزود. liveside.net می‌نویسد که مایکروسافت به کاربران اسکای‌درایو اجازه خواهد داد تا حداکثر 100 فایل را از مکان‌های مختلف با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. بنابراین کاربران به انتخاب خود لیستی از فایل‌هایی را تهیه خواهند کرد که می‌خواهند با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. مزیت این ویژگی جدید نسبت به روش کنونی در کمک به یافتن سریع‌تر فایل‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران است. در حال حاضر کاربران گاهی مجبور هستند تا پوشه‌های مختلف یک کاربر را زیر و رو کنند تا فایل‌های به اشتراک گذاشته شده او را بیابند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ از یک ویژگی جدید دیگر نیز در گزارش سایت liveside.net نام برده شده که در حال حاضر آن را «سوار کردن پوشه» می‌نامند. تا کنون کاربران نمی‌توانستند از طریق نرم‌افزار اسکای‌درایو، فایل‌های به اشتراک گذاشته شده دیگران در این سرویس را با فایل‌های درون رایانه شخصی خود همگام‌سازی (سینک) کنند. با این حال، این ویژگی جدید به کاربر اجازه می‌دهد تا آن دسته از فایل‌هایی را با رایانه خود همگام کند که با حساب اسکای‌درایو او به اشتراک گذاشته شده‌اند؛ بنابراین امکان استفاده آفلاین از این فایل‌ها نیز برای اولین بار مهیا شده است.

آخرین ویژگی جدید اسکای‌درایو نیز امکان ذخیره فایل پشتیبان از تنظیمات دستگاه‌های دارای ویندوز 8.1 و یا ویندوز فون 8 و همچنین مدیریت تنظیمات ذخیره شده به این روش است. در گزارش سایت از دستگاه‌های خاصی نام برده نشده، اما گفته شده که دو سیستم‌عامل مذکور همین الآن هم از ذخیره فایل پشتیبان تنظیمات دستگاه در حساب اسکای‌درایو پشتیبانی می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15835 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/04/24 تعداد مشاهده: 1940
سافت گذر