کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کشف بدافزاری در برنامه کاربردی KFC اندروید

KFC

بدافزار کشف شده به صورت تصادفی و توسط یک توسعه دهنده ناآگاه از وجود چنین بدافزاری در داخل برنامه کاربردی KFC اندروید قرار گرفته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شرکت مک آفی بدافزاری را کشف کرده است که کاربران ویندوز را مورد هدف قرار می دهد. این بدافزار به صورت تصادفی و توسط یک توسعه‌دهنده ناآگاه از وجود چنین بدافزاری در داخل برنامه کاربردی KFC اندروید قرار گرفته است.

محققان این شرکت امنیتی دریافتند که کرم ‘og!ats’ در داخل فایل APK مرتبط با برنامه ‘KFC WOW@25’ وجود دارد. این بدافزار نمی‌تواند به دستگاه اندروید صدمه‌ای بزند و احتمال آنکه کاربران ویندوز را آلوده نماید، بسیار کم است؛ با این وجود ممکن است در صورتی که این برنامه بر روی کامپیوترهای شخصی ویندوز دانلود شود و بسته APK از حالت فشرده خارج گردد، سیستم‌های ویندوز را آلوده کند.

فرناندو رویز از شرکت مک آفی گفت: زمانی که برنامه‌های معتبر اندروید حاوی یک فایل مخرب می‌باشند، این احتمال وجود دارد که به دلیل غفلت در بخشی از توسعه برنامه رخ داده باشد. این امکان وجود دارد که توسعه دهنده از یک آنتی ویروس به روز نشده استفاده کرده باشد در نتیجه بدون آنکه متوجه آلوده بودن کامپیوتر باشد، دایرکتوری کد منبع حاوی یک کپی از کرم می‌شود.

از آنجایی که این کرم بسته بندی و امضاء می شود و در Google Play مستقر می‌شود. توسعه‌دهنده از وجود کرم کاملا بی‌خبر است.
شرکت مک آفی به طور جداگانه نیز بر روی برخی از دستگاه‌های اندروید، یک فایل HTML که در برنامه‌های پست الکترونیکی بسته‌بندی شده است را کشف کرد. این برنامه‌ها با جاوا اسکریپت مخرب آلوده شده بودند.

کشف برنامه‌های آلوده اندروید، احتمال وجود آسیب‌ پذیری را بر روی فروشگاه برنامه‌های بازی به کاربران تاکید می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16273 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/05/23 تعداد مشاهده: 1865
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر