کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یک بررسی و دو محصول: سیستم‌عامل فایرفاکس برای اولین بار روی گوشی هوشمند ZTE Open

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از کاربرانی که خبر داشته‌اند کمپانی موزیلا سازنده مرورگر بسیار محبوب فایرفاکس قرار است سیستم‌عاملی را به همین نام فایرفاکس تولید کند، برای کار با این سیستم‌عامل لحظه‌شماری می‌کنند. در مقاله امروز این دسته از کاربران و شما را تا جایی که در حال حاضر ممکن است به این آرزو نزدیک می‌کنیم.

 

یکی از اعضای سایت Neowin توانسته یک گوشی ZTE Open را تهیه کند و طی مقاله حاضر عملکرد آن را نقد و بررسی نماید. اگرچه شما ممکن است با نام خود این گوشی و یا کمپانی شازنده آن آشنا نباشید؛ اما مطمئناً تا به حال نام فایرفاکس را شنیده‌اید و آن‌چه در این مقاله می‌تواند برای شما جذاب باشد، آشنا شدن با سیستم‌عاملی است که توسط کمپانی سازنده این مرورگر محبوب تهیه و به همین نام فایرفاکس نام‌گذاری شده است.

 

تعجبی ندارد اگر شما هم با نام ZTE Open آشنا نیستید. این گوشی هوشمند اولین دستگاهی است که با سیستم‌عامل فایرفاکس عرضه شده تا هدف کمپانی سازنده این مرورگر مشهور در ایجاد تنوع و محیط آزاد در سیستم‌عامل‌های همراه را محقق کند.


اگرچه این گوشی هوشمند به هیچ وجه به دنبال رقابت با گوشی‌های پیشرفته موجود در بازار نیست؛ اما قیمت بسیار پایین آن می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای افرادی که یا اولین بار است که می‌خواهند گوشی بخرند و یا می‌خواهند یک گوشی دوم هم داشته باشند.


به گزارش سافت‌گذر ؛ اولین نکته‌ای که درباره گوشی ZTE Open جلب توجه می‌کند، ظاهر آن است که تلفیقی از گوشی‌های اندرویدی از یک سو و آیفون اپل از سوی دیگر است.

و اما برویم به سراغ بررسی گوشی: بسته‌ّبندی ZTE Open کاملاً به بسته‌بندی‌های رایج در بازار شبیه است و من بسیار خوشحال هستم از این‌که کمپانی سازنده، به جای شیوه معمول و پیچیدن گوشی در کاغذ و ارسال آن برای بررسی، گوشی خود را با بسته‌بندی کامل در اختیار من قرار داده است.


خود گوشی بسیار کوچک و سبک است؛ حتی پس از نصب کردن باتری که در یک پاکت جدا بسته‌بندی شده است. رنگ نارنجی دستگاه بسیار جذاب است و باعث می‌شود این گوشی به سادگی به ویژه از گوشی‌های ساده اندرویدی متمایز شود
 

متأسفانه بدنه گوشی از جنس پلاستیک است و بسیار بی‌کیفیت به نظر می‌رسد. هرچند خود گوشی هم گران نیست؛ اما حتی گوشی‌های با قیمت پایین هم می‌توانند هنگام دست گرفتن، حس خوبی به انسان بدهند، که البته ZTE Open این‌گونه نیست.

 
گوشی ZTE Open در مقایسه با گوشی لومیا 520
 

همین ماجرا درباره صفحه نمایش گوشی هم صحت دارد، که به شدت بی‌کیفیت و یادآور نسل اول گوشی‌های اندرویدی است. نمایش رنگ‌ها در این صفحه نمایش فوق‌العاده بی‌کیفیت است و خود صفحه هم در دریافت دستورات لمسی ضعیف و آهسته است. این مورد البته ممکن است به خاطر سیستم‌عامل هم باشد؛ اما مسلماً صفحه نمایش نیز در آن دخیل است. نکته دیگر این‌که ZTE Open از همان سیم‌کارت‌های سایز عادی استفاده می‌کند که کمی آزار دهنده است؛ زیرا اغلب گوشی‌های جدید از سیم‌کارت‌های جدید و کوچک‌تر استفاده می‌کنند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ آن‌چه برای بسیاری مهم‌تر از خود گوشی ZTE Open به معنای قطعات سخت‌افزاری آن است، سیستم‌عامل فایرفاکس است که ممکن است همان تحولی را در دنیای نرم‌افزاری گوشی‌های همراه و تبلت‌ها ایجاد کند که مرورگر فایرفاکس در دنیای مرورگرهای اینترنتی به وجود آورد.

و اما سیستم‌عامل فایرفاکس: من از این‌که بالأخره می‌توانستم این سیستم‌عامل را تجربه کنم بسیار هیجان‌زده بودم و صرف‌نظر از هرچه دیگران بگویند، معتقدم سیستم‌عامل فایرفاکس هنوز هم در مرحله آزمایشی است.


طراحی فایرفاکس هیچ نکته ویژه‌ای ندارد؛ البته من از کار با قابلیت‌های آن برای جابه‌جایی بین قسمت‌های مختلف سیستم‌عامل لذت بردم. ZTE Open فاقد دکمه‌هایی است که اکثر گوشی‌های امروزی دارند و این موضوع در ابتدا بسیار آزاردهنده است، به ویژه برای کسی مثل من که چند سال است با گوشی‌های اندرویدی و ویندوز فونی سر و کار دارد؛ اما اگر تا به حال با گوشی آیفون کار کرده‌اید، مطمئن باشید به محض روشن کردن گوشی، احساس آشنایی به شما دست خواهد داد.


اگرچه فایرفاکس یک سیستم‌عامل جدید است؛ اما ویژگی‌هایی دارد که مثلاً ویندوز فون نیز فاقد آن‌ها است. به عنوان مثال بخش اعلان‌ها که ظاهراً بسیار خوب کار می‌کند؛ هرچند باید در روز‌های آینده بیش‌تر این بخش را امتحان کنم.


من هنوز هم از کار با فایرفاکس هیجان زده هستم و می‌خواهم ببینم حداکثر توانایی‌های این سیستم‌عامل چه اندازه است. متأسفانه گوشی ZTE Open به خودی خود بسیار ناامیدکننده ظاهر شده و احتمالاً جلوی لذت بردن من از نهایت امکانات سیستم‌عامل فایرفاکس را خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16566 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/06/09 تعداد مشاهده: 3076
سافت گذر