کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318474 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار Softxpand جایگزینی برای ده ها کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که ممکنه شما به عنوان یک فرد عادی یا صاحب یک شرکت با آن مواجه شوید این است که با کمبود بودجه یا فضای کاری مواجه باشید و این امکان براتون وجود نداشته باشه که برای هر فرد یک کیس جداگانه قرار دهید.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ بهترین کار این هست که برای کاهش هزینه ها از روشهای غیرمعمول که کم هم نبوده و خلاق هستند استفاده کنید.

کافیه یک سرور قوی با چند کارت گرافیک که خروجی های متعدد به شما بدهد به همراه ماوس  و کیبورد به تعداد کارکنان تهیه کنید و صد البته برای هر نفر یک مانیتور. همین طور  نرم افزار Softxpand برای سرور نیاز هست است. 

در مرحله بعد سیستم ریستارت شده و بعد به ترتیب روی هر مانیتور یک عدد نمایش داده می‌شود که ماوس و کیبوردی که مایل هستید با این مانیتورشود را از این طریق انتخاب می‌کنید.

این کار را برای هر مانیتور جداگانه  انجام دهید در انتها سیستم دوباره ریستارت شده و خیلی راحت شما هم اکنون با یک سرور 10 دستگاه برای ۱۰  کارمند خود در اختیار دارید. البته با دسترسی و منابع  مجزا و بدون تداخل به کار یکدیگر.

در Softxpand خیلی راحت هر مانیتور هم میتونه صدای مجزا داشته باشه با اسپیکرهای USB و بدون مشکل و تداخل کار کنه. حتی توی یوتیوب یک ویدئو از کافی نت گیم نتی هستش که با این نرم افزار خیلی راحت سنگین ترین بازی ها را به صورت شبکه با یک سرور راه اندازی و از منابع به بهترین نحو استفاده کرده است.

شما هم به عنوان مدیر و ادمین سیستم به راحتی دسترسی دارید که ریسورس ها و نرم افزارهایی که هر کاربر حق استفاده از آنها دارد را هم مدیریت کنید و کلا یک سیستم یکپارچه مدیریتی برای تمام افراد داشته باشید و همچنین یک هارد هم اختصاص دهید که تمام کارمندان از اطلاعات داخل اون استفاده کنند و فایلها را روی آن ذخیره کرده یا بردارند.

اگر علاقه مند هستید با تخفیف این نرم افزار را خریداری نکید کافی است در بخش خبرنامه آن عضو شوید. برخی اوقات بین ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف شامل این نرم‌افزار می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16569 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/06/10 تعداد مشاهده: 5704
کلید واژه ها: ,
سافت گذر