کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318474 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت بلک‌بری را هم می‌خواهد!

پس از انتشار خبر خرید شرکت نوکیا توسط مایکروسافت، شایع شده که این غول آمریکایی درصدد است تا شرکت بلک‌بری را هم خریداری کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ بلک‌بری از یکی دو سال پیش با بحران مالی روبه‌رو شد و هر فصلی که می‌گذرد میزان فروش و سهامش در بازار با کاهش همراه می‌شود.
این شرکت کانادایی به لحاظ پلات‌فورم قوی و سیستم‌پیام امنیتی خود سال‌ها عنوان پیشرو را در بازار گوشی‌های هوشمند در اختیار داشت، اما با روی کار آمدن سیستم‌عامل آندروید و استفاده بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ از آن، نتوانست عملکرد خوبی در بازار داشته باشد، بر این اساس روز‌به‌روز با مشکلات بیشتری روبه‌رو شد.
روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که نوکیا را با قیمت هفت میلیارد دلار می‌خرد، بر این اساس گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن گفته می‌شود مایکروسافت برای خرید شرکت بلک‌بری هم دندان تیز کرده است.
به گزارش موبنا، گفته می‌شود نوکیا و مایکروسافت مذاکرات خود را از زمستان سال گذشته آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون برای همکاری و واگذاری نوکیا به مایکروسافت به توافق رسیده‌اند.
گزارش‌ها حاکی است، مایکروسافت به دلیل داشتن خط تولید دستگاه‌های موبایل با برند خود، اقدام به خرید نوکیا کرده و برای شرکت فنلاندی نوکیا هم این اقدام یک تصمیم حساس و دقیق بوده که به یک شرکت نرم‌افزاری بزرگ و معروف بپیوندد و از سوی دیگر نوکیا به دلیل مشکلات مالی که از یکی دو سال پیش با آنها درگیر شده تصمیم به واگذاری به مایکروسافت گرفته است.
بر این اساس گفته می‌شود ممکن است مایکروسافت شرکت بلک بری را نیز که هم‌اکنون در وضعیت مالی خوب و ثابتی به سر نمی‌برد خریداری کند.
از سوی دیگر شایعاتی پیرامون خرید این شرکت کانادایی توسط سامسونگ و اپل هم منتشر شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16632 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/06/14 تعداد مشاهده: 1388
کلید واژه ها: ,
سافت گذر