کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317971 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قله آرمانی وبلاگ‌نویسی

مدير پارسي‌بلاگ با بيان اينكه بايد انتظار جامعه وبلاگ‌نويسان از وبلاگ مشخص شود، گفت: با مشخص شدن اين انتظارات، مي‌توان قله، ‌آرمان و چشم‌انداز موردنظر در عرصه وبلاگ نويسي را ترسيم كرد.

سيدمحمدرضا فخري  اظهار كرد: وبلاگ‌نويسي يك پديده اجتماعي است كه نمي‌توان با يك نگاه مهندسي براي آن چشم‌انداز مشخص كرد.

به گفته وي وبلاگ نويسي تحت تاثير متغيرهاي بسياري است كه در زمان رخ مي‌دهد، از اين رو نمي‌توان پيش بيني‌هاي دقيقي براي آن داشت.

وي با بيان اين كه ترسيم و نگاه برنامه‌ريزي شده و مهندسي براي پديده‌هاي اجتماعي و فرهنگي نظير وبلاگ دشوار است،‌ گفت: وبلاگ‌نويسي با كاربران اجتماعي سر و كار دارد كه پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارند.

فخري به شاخص‌هاي كلي مورد انتظار از وبلاگ به منظور رسيدن به قله‌هاي آرماني اشاره و تصريح كرد: شفافيت،‌ آزادي بيان، اخلاق‌مداري، قانون‌مداري، ارتقاي بسترهاي سخت افزاري مناسب شبكه‌اي نظير اينترنت و ابزارهاي بي‌سيم و در نهايت پايبندي به ارزش‌ها و مسائل ملي از جمله ويژگي‌هايي است كه مي‌تواند يك جامعه وبلاگي آرماني را ترسيم كند.

وي يادآور شد: يكي از مهمترين موانع رسيدن به قله آرماني وبلاگ‌نويسي بسترهاي سخت افزاري آن است. در حال حاضر خدمات اينترنت مطلوب و ديتاسنتر قابل قبول و قابل رقابتي در كشور وجود ندارد. مشكلات سخت‌افزاري سرويس‌هاي وبلاگ در نهايت باعث مي‌شود ذخيره اطلاعات وبلاگ‌هاي كاربران ايراني در خارج از كشور انجام شود. اين مساله هزينه سنگيني را براي پهناي باند كشور ايجاد مي‌كند.

فخري تاكيد كرد: بايد ديتاسنترهايي با قابليت رقابت قيمت و كيفيت با خارج از كشور راه‌اندازي تا اين امكان فراهم شود تا سرويس‌ها بتوانند خدمات خود را به داخل منتقل كنند. همچنين از حيث قوانين نيز ابهاماتي در اجرا و تصويب قوانين وجود دارد و قوه قضاييه بايد تخصصي‌تر در زمينه اينترنت و وبلاگ‌ها حركت و از نظرات كارشناسان فني در مورد مسائل قانوني اينترنت و وبلاگ‌ها استفاده كند.

مدير پارسي‌بلاگ با بيان اينكه كاربران بايد قانون‌مداري و اخلاق‌مداري خود را افزايش دهند، گفت: وبلاگ‌نويسان بايد سطح اطلاعات و مهارت‌هاي خود را افزايش دهند چراكه با توجه به شخصي بودن اين محيط، خود افراد بايد با دغدغه‌ها و تلاش‌هاي شخصي خود فرهنگ مطلوب و مناسب را در اين فضا ترويج و توسعه دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1669 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/11/10 تعداد مشاهده: 1431
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر