کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ و اپل هم مانند نوکیا ورشکست می‌شوند؟!

مایکروسافت-نوکیادر سال ۲۰۰۵ نوکیا حاکم بلامنازع بازار تلفن همراه در جهان بود و هیچ تحلیلگری پایانی را برای این حکمرانی متصور نبود. امروز نوکیا ورشکست و به مایکروسافت واگذار شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، اکنون این قضیه در مورد سامسونگ و اپل مطرح است و تصور اینکه این دو شرکت با کوچکترین لطمه‌ای مواجه شوند، دشوار است. اما رونالد کلینگبیل، استاد دانشکده اقتصاد وارویک و تحلیلگر حوزه فن آوری می‌گوید: ایمنی هیچ کدام از این دو کمپانی تضمین شده نیست.

به گفته وی سیستم عامل‌ موبایلی جدیدی موسوم به “کلاود” در دست ساخت است که مزیت‌های نظیر گوشی‌های ارزان قیمت را به همراه دارد. وقتی نرم افزاری روی سیستم عامل کلاود کار می‌کند گوشی برای اجرای برنامه به پردازنده سریع یا حافظه زیاد(عواملی که باعث افزایش قیمت می‌شوند) احتیاج نخواهد داشت.

محصولات جدیدی نظیر سامسونگ تیزن، سیستم عامل فایرفاکس، گوشی هوشمند “ابونتو اج” که با سیستم عامل لینوکس کار می‌کند و سیستم عامل “سیل‌فیش” شرکت “جولا” که توسط کارکنان سابق نوکیا طراحی شده از جمله مواردی هستند که هر یک ممکن است جای اندروید گوگل و آی اُ اس اپل را بگیرند.

کلینگبیل افزود: تمام این محصولات اگر رویکردی را در پیش بگیرند که با نرم افزارها سازگار باشند، همگی می‌توانند موفق باشند. هر یک از آنها اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند و روی هم می‌توانند سهم قابل توجهی از بازار را تصاحب کنند.

وی گفت: به زودی اسمارتفون‌ها به گوشی‌های گنگی تبدیل خواهند شد که دسترسی به سیستم عامل هوشمند کلاود را ممکن می‌سازند. نرم افزارها صرفا راه ارتباطی به برنامه‌های اجرا شده روی کلاود هستند و به هیچ پردازنده قوی احتیاج ندارند. اگر این به ابزار استاندارد دسترسی به نرم افزارها در گوشی‌ها تبدیل شود، روی تمام بخش های بازار کنونی اسمارتفون ها تاثیر خواهد گذاشت.

وی گفت: این تحول هنوز در مراحل اولیه خود است و موفقیت آن تضمین نشده است. اما به سرعت می‌تواند رشد کند. اگر فقط یک شرکت بزرگ از یکی از این سیستم‌های عامل جدید استفاده کند، کل بازار را متحول خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16967 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/07/03 تعداد مشاهده: 2173
سافت گذر