کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کینه شتری خوابید؛ "سامسونگ" و "ال جی" آشتی کردند

سامسونگ و ال جی با امضای موافقتنامه ای به دعوای خود بر سر فناوری نمایشگرها پایان دادند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ کمپانی Samsung Display Co و کمپانی LG Display Co که هر دو در زیر مجموعه سامسونگ و ال جی هستند با اعلام این خبر گفتند قرار شده به دعوای خود پایان داده و بدنبال همکاری برای توسعه نسل بعدی نمایشگر ها باشند.

دو پنل ساز بزرگ صفحات نمایشگرها از سال گذشته یکدیگر را به نقض حق ثبت اختراع متهم کرده و از یکدیگر شکایت کرده بودند.

گفتنی است کمپانی Samsung Display Co نمایشگرهای گوشی هوشمند و تبلت گلکسی و نیز نمایشگر کامپیوتر ها و لپ تاپ ها را تولید می کند و کمپانی LG Display Co  نیز صفحات نمایشگرهای آیفون و آی پد اپل و نیز گوشی ها و سایر محصولات خود و گوگل را تامین می کند.

این دو کمپانی اخیرا نمایشگرهای موسوم به Curved OLED را برای تلویزیونهای نسل جدید نیز عرضه کرده اند.

وکلای سامسونگ تایید کردند که با طرف مقابل به توافق رسیده اند تا بلافاصله دعوای حقوقی را خاتمه داده و برای همکاری در زمینه حق ثبت اختراعات و ابداعات یکدیگر آماده شوند.(ماه دسامبر گذشته سامسونگ 7 مورد نقض ثبت اختراع خود توسط ال جی را به صورت حقوقی در دادگاه مطرح کرد و ال جی نیز سعی کرد تا جلوی فروش گلکسی نوت 10 اینچی سامسونگ را بدلیل سرقت ثبت اختراع ال جی بگیرد.)

صنعت تولید نمایشگرها که با توسعه تبلت و گوشی های هوشمند و تلویزیونهای نسل جدید، رونق زیادی گرفته همچنان رو به جلو بوده و ال جی با ساخت ال جی G2 و سامسونگ با ساخت گلکسی اس 4 ، نمایشگرهای جدید خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

در ماه فوریه هر دو به صورت ابتدایی توافق کردند تا علیه رقبای خارجی جبهه متحدی درست کنند و حالا با فشار حکومت بالاخره دست از کینه توزی علیه یکدیگر برداشتند. حالا رقبای بزرگ این دو متحد جدید، کمپانی های ژاپنی مانند Japan Display Inc و نمایشگر سازان چینی خواهد بود.

lg samsung

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16969 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/07/03 تعداد مشاهده: 2771
سافت گذر