کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317959 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس باریک ترین درایو نوری دنیا را معرفی کرد

درایو نوری ایسوس، عنوان باریک‌ترین دیسک‌خوان دنیا را به خود اختصاص داده است و با تنها 12 میلی‌متر قطر و بدنه ای بر اساس الگوی Zen پیش از این در اولترابوک‌ های سری Zenbook ایسوس استفاده شده بود.

 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ در ساختار این درایو از پایه‌های نگهدارنده مخفی استفاده شده است که امکان کاهش حجم و افزایش قدرت حمل دستگاه را فراهم می‌کنند و از این طریق 08U5S می‌تواند به صورت عمودی و افقی استفاده شود. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به ویژگی‌های امنیتی اشاره کرد که در دو سطح به حفاظت از داده‌ها می‌پردازد. این ویژگی‌ها شامل کنترل رمز عبور و رمزگذاری فوق امن 256 بیتی با قابلیت کدگذاری نام فایل است. این درایو برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارای فناوری E-Green است که هنگام عدم استفاده از دستگاه بطور خودکار اجرا شده و میزان مصرف انرژی در این حالت را تا 50 درصد کاهش می‌دهد.

 

درایو ایسوس 08U5S-U تنها 255 گرم وزن دارد و ضخامت آن حدود 12 میلی‌متر است. این ویژگی‌ها قدرت حمل دستگاه را افزایش می‌دهند که برای کاربران لپ‌تاپ‌های سبک اهمیت زیادی دارد. توانایی نوشتار ساده به وسیله کشیدن و رها کردن فایل‌ها از دیگر امکانات این مدل است که از طریق آن در سه گام می‌توان با کشیدن فایل‌های مورد نظر روی آیکون برنامه آنها را روی دیسک DVD ثبت کرد.

 

سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در درایو 08U5S-U معادل 8x است و زمان دستیابی به اطلاعات در دیسک‌های DVD به 200 میلی ثانیه می‌رسد. این درایو نوری از طریق رابط USB به لپ‌تاپ،تبلت و  رایانه متصل می‌شود و با انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک سازگار است. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17094 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/07/10 تعداد مشاهده: 1738
کلید واژه ها: ,
سافت گذر