کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317973 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار سرویس امنیتی انگلیس درباره‌ی جاسوسی اینترنتی چین

مديران شركت‌هاي انگليسي معامله‌كننده با چين يك سال قبل از سوي سرويس امنيتي MI5 درباره تلاش سازمان‌هاي جاسوسي چين براي هك رايانه‌هاي شركت‌هاي انگليسي و اخاذي از بازرگانان براي مشكلات اخلاقي و موارد نامناسب ديگرشان هشدار رسمي دريافت كرده بودند.

 طبق گزارش نيويورك تايمز به نقل از منابع آگاه، اين هشدار 14 صفحه‌اي با عنوان «تهديد از سوي جاسوسي چيني» در سال 2008 توسط مركز حفاظت از زيرساخت ملي MI5 آماده شده بود و به شكل محدود به صدها بانك انگليسي و موسسات وشركت‌هاي مالي ديگر توزيع شده بود.

اين سند به‌دنبال هشدار عمومي مقامات ارشد MI5 در مورد چين به‌عنوان يكي از قابل توجه‌ترين تهديدات جاسوسي متوجه انگليس تهيه شده بود.

جزييات اين سند توسط دو فرد آگاه از محتواي آن به شرط ناشناس ماندن به دليل حساسيت موضوع مورد تاييد قرار گرفت؛ وجود اين سند براي نخستين بار در روزنامه ساندي تايمز گزارش شده بود.

گزارش MI5 به تشريح نحوه عمليات هك رايانه چين و حمله اينترنتي به شركت‌هاي دفاعي، انرژي، ارتباطات و توليد و همچنين شركت‌هاي روابط عمومي و شركت‌هاي حقوق بين‌المللي انگليس پرداخته بود و به‌طور روشن به مديران انگليسي هشدار داده بود.

كميته اطلاعاتي مشترك قدرتمند انگليس كه مسوول تحليل و هماهنگي سياست ميان MI5 و MI6 - سرويس امنيتي مسوول فعاليت‌هاي اطلاعاتي خارجي انگليس - است، سال گذشته نسبت به رشد پيشرفتگي در جاسوسي سايبر چين كه مي‌تواند خدمات حياتي از جمله تامين برق، غذا و آب را از كار بيندازد، هشدار داده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1710 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/11/13 تعداد مشاهده: 1402
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر