کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317897 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران متوجه جدایی اینترنت از اینترانت نشدند

یکی از مراحل ایجاد شبکه ملی اطلاعات، جداسازی اینترنت از اینترانت در لایه کاربر نهایی و زیرساخت است. این تفکیک برای 400 هزار کاربر آغاز شده و معاون شرکت زیرساخت هم می‌گوید: در شبکه زیرساخت اینترنت از اینترانت جدا شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارس، راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات مهم‌ترین تکلیف برنامه پنجم برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
طبق برنامه‌ربزی‌های اولیه، این شبکه قرار بود در سه فاز اجرایی شود و قرار بود جداسازی اینترنت از اینترانت در ذیل یکی از فازهای اجرایی، انجام گیرد.
جداسازی اینترنت از اینترانت در دو مرحله قابل انجام است. نخست اعمال در شبکه زیرساخت و سپس اعمال برای کاربر نهایی (دستگاه‌های دولتی و کاربر خانگی).
در مورد جداسازی اینترنت از اینترانت برای کاربر نهایی آن طور که مجری سابق شبکه ملی اطلاعات گفته: پس از اعلام بی‌اشکال بودن ارائه پهنای باند 2 مگابیت بر ثانیه به کاربران خانگی، اتصال نخستین گروه از کاربران خانگی به شبکه ملی اطلاعات آغاز شد و برای 400 هزار خانوار اینترنت از اینترانت جدا می‌شود.
اما جداسازی اینترنت از اینترانت در شبکه زیرساخت را از شرکت ارتباطات زیرساخت که متولی زیرساخت‌های ارتباطی کشور است، پیگیری کردیم.
محمد‌علی آریانیان در گفت‌وگو با فارس گفت: در لایه زیرساخت کشور اینترنت از اینترانت تفکیک شده است. در اصل در شرکت زیرساخت اینترنت و اینترانت برای مراجعات حضوری جدا شده است. به این صورت که در 100 منطقه در سطح کشور یک پورت اینترنت، یک پورت اینترانت و یک پورت IPMPLS (پرسرعت) داریم و در این محل‌های حضور هر کس، هر سرویسی بخواهد به صورت جداگانه دریافت می‌کند.
معاون نظارت راهبردی و برنامه‌ریزی ارتباطات زیرساخت در شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: این 100 محل، نقاط انتهایی و نقاط محل حضور است که سرویس‌های زیرساخت در آنجا ارائه می‌شوند. در نتیجه جداسازی اینترنت از اینترانت در شرکت زیرساخت انجام شده است. اما علیرغم تفکیک اینترنت از اینترانت زیرساخت، این تفکیک برای کاربر نهایی هنوز انجام نشده است.
وی توضیح داد: ظرفیت پهنای باند ایران حدود 550 گیگابیت بر ثانیه است. اما علیرغم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، مشکل اصلی این است که پهنای باند باید با محتوای داخلی استفاده شود. به این معنا که مرکز داده‌های داخلی در کشور وجود داشته باشد و مردم بر حسب نیاز به آنها مراجعه کنند و بتوانند بر اساس پروتکل‌های اینترنت نیاز خود را برطرف کنند.
معاون شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در صورت جداسازی اینترنت و اینترانت تفاوتی بین این دو نخواهد بود به این معنا که کاربر متوجه نمی‌شود مقصد آدرسی که وارد کرده در داخل یا خارج از کشور است و اطلاعاتی که درخواست کرده از داخل یا خارج کشور در اختیار او گذاشته شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17143 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/07/14 تعداد مشاهده: 2570
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

meysamvb 1392/07/15 02:05
داداش من آلمان زندگی میکنه.اپراتور تلفن همراش تی موبایله.میگه با 4G کف دانلودم 900 کیلوباست در ثانیه است.بیشترین حد دانلودشم 1.5 مگ در ثانیه.بعدا ما اینجا داریم از سرعت رایل لذت می بریم !!!! lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1392/07/14 23:21
اونوقت ما اینجا چند برابر پول قیمت اینترنت پر سرعت میدیم پول میدیم به اسم پر سرعت سرعت و هم لطف میکنن تقسیم 8 میکنن نامحدود ها هم اسمش نامحدود هستش از محدود هم محدود تر هستش اگه زیاد دانلود کنیم سرعت انقدر کم میکنن که از دانلود کردن هم پشیمان شویم حالا این اینترنت پرسرعت هست ؟
hasan 1392/07/14 22:06
اصلا متوجه نشدیم! فقط برای ورود به سایت های https باید 50 سال منتظر بمانیم تا صفحه اش لود شود!!
امید 1392/07/14 20:36
خدایا شکرت
یکی از دوستای من به تازگی رفته میلان ایتالیا میگه سرعت نت اونجا تو حالت معمولی و ارزونش 10 mb هستش اونوقت ما اینجا!!!!
ناشناس 1392/07/14 17:44
عجب
ناشناس 1392/07/14 12:14
اون ۵۵۰ گیگ پهنای باند داخلیه کشوره و اون یکی پهنای باند اینترنت
ناشناس 1392/07/14 11:50
یکی میگه پهنای باند کشور 97 گیگ هست یکی هم میگه 550 گیگ حالا نفهمیدیم کدوم یکی درستهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus