کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فایرفاکس خود را با یک کلیک تا سه برابر سریع‌تر کنید + دانلود

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از کاربران و حتی طرفداران پر و پا قرص مرورگر فایرفاکس نیز اعتراف می‌کنند که سرعت این مرورگر پس از مدتی به شدت کاهش پیدا می‌کند و کار با آن بسیار دردآور می‌شود. نرم‌افزار بسیار سبک و کاملاً رایگانی که امروز به شما معرفی می‌کنیم شاید دوای درد این کاربران و البته شما باشد.

مرورگر موزیلا فایرفاکس بی‌شک یکی از قوی‌تورین و سریع‌ترین مرورگرهای اینترنتی است؛ اما متأسفانه بعد از مدتی سرعت آن به طور چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. بعد از گذشت مدتی، بالا آمدن مرورگر به کندی صورت می‌گیرد، سرعت کلی کار با آن کاهش پیدا می‌کند و جستجو در قسمت History فایرفاکس نیز واقعاً عذاب‌آور می‌شود. این مشکل در بین کاربران مرورگر بسیار رایج است و عمدتاً به دلیل اختلال در پایگاه داده فایرفاکس ایجاد می‌شود.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ نرم‌افزار SpeedyFox ابزاری کوچک و کاملاً رایگان است که می‌تواند تنها با یک کلیک مشکل کاهش سرعت فایرفاکس را برطرف کند. شاید الآن به نظر شما غیر ممکن بیاید؛ اما بعد از نصب و بهینه‌سازی فایرفاکس با استفاده از SpeedyFox احساس خواهید کرد مرورگر خود را تازه نصب کرده‌اید؛ زیرا سرعت فایرفاکس شما به شکل ملموسی افزایش پیدا می‌کند. سرعت باز کردن صفحه و بالا آمدن فایرفاکس تا سه برابر بیش‌تر می‌شود، جستجو در قسمت History سرعت بیش‌تری پیدا می‌کند و کار کردن با کوکی‌ها نیز سریع‌تر می‌شود.

فواید استفاده از SpeedyFox عبارتند از:
•    افزایش سرعت باز شدن فایرفاکس تا سه برابر
•    افزایش سرعت جستجو در History
•    افزایش سرعت کلی کار با مرورگر
•    کاهش حجم پروفایل

همچنین توصیه می‌شود اگر مرتب با مرورگر خود کار می‌کنید، هر یک هفته یا دو هفته یک بار از SpeedyFox استفاده کنید تا فایل‌های پایگاه داده فایرفاکس را برای شما دوباره مرتب کند.

دانلود رایگان برنامه SpeedyFox با حجم 598 کیلوبایت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17275 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/07/21 تعداد مشاهده: 2214
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

djtdfjtwg@hgfd 1394/12/23 14:55
شما برو یه کامپیوتر ایرانی بخر روش ویندوز ایرانی نصب کن با یه مرورگر ایرانی تا خیالت راحت شه بقیه رو هم متهم نکن
autumn1994 1392/07/23 00:07
بنظرم به تنها مرورگری که میشه بهش اعتماد کرد که ابزار جاسوسی نباشه و امنیت بالایی داره و هم سرعتش فوق العاده از فایرفاکس بیشتره مرورگر "اپرا" ست .
مهدی موسوی 1392/07/22 01:15
این نرم افزار یکی از اهدافش جاسوسی برای اسراییل و رژیم صهیونیستیه ... افرادی که استفاده میکنن مراقب باشن ...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
mehdy 1392/07/21 13:02
سلام ،قبل از نصب تمام مرورگرها رو ببندینlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet