کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317910 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگرانی از عرضه بالای تبلت‌های بی‌نام در ایران

به گفته رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران سهم بالای تبلت‌های بی نام و نشان چینی باعث ضرر و زیان بسیاری از مشتریان این کالا شده است.

"سیدمهدی میرمهدی" با اشاره به اینکه هم اکنون واردکنندگان متعددی در زمینه واردات تبلت مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: واردات انبوه تبلت‌های بی‌نام و نشان که عمدتاً چینی هستند، باعث ایجاد معضلات فراوانی برای این اتحادیه شده است.
به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ وی افزود: حدود 30 تا 40 درصد از بازار تبلت تهران به نمونه‌های بی نام و نشان این برند کالای ارتباطی و دیجیتالی اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه متاسفانه مشکلات متعدد همچون ناهماهنگی‌های بین وزارت بازرگانی، گمرک و اتحادیه‌ فناوران رایانه تهران وجود دارد، افزود: مشتریان بعد از استفاده کوتاه مدت از تبلت‌های بی‌نام و نشان چینی با خرابی زود هنگام این کالا روبرو می‌شوند که متاسفانه به دلیل نامشخص بودن واردکنندگان این کالاها ما نیز با مشکلات متعددی روبرو شده‌ایم.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران افزود: خرابی زود هنگام و عدم برخورداری این تبلت‌های چینی از گارانتی و خدمات پس از فروش باعث شد تا مشتریان این کالای دیجیتالی به برندهای معتبر در بازار روی آورند.
به هم اکنون بیشترین تقاضا در بازار تبلت مربوط به برندهای سامسونگ، ایسوس و اپل صورت می‌گیرد چرا که کیفیت بالای محصولات این برندها همراه با برخورداری خدمات پس از فروش باعث شده تا فروش این تبلت‌ها در بازار افزایش یابد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17396 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/07/28 تعداد مشاهده: 1607
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

ایمان 1392/07/28 15:21
گارانتی در کشور ما مثه خرزوخان تو ببره میمونه. فقط اسمش هست اما از خودش خبری نیست. کلی پول بابت گارانتی موقع فروش ازت میگیرن اما وقتی دچار مشکل شد بهانه های بنی اسراییلی میارن تا رفع مسئولیت کنن از خودشون. این مصرف کننده بیچاره که با کلی بدبختی پول جمع میکنه تا یکی از این کالاها رو بخره کلاهی سرش میره که نگو و نپرس. حالا چه کسی باید به داد ما مصرف کننده ها برسه معلوم نیست!!!!!؟
با کلی تحقیق یک گوشی از برند معتبر خریدم بردم خونه بعد چند روز دیدم کاور گوریلا گلس2 روی ال سی دیش در یک نقطه از بدنه جداست، وقتی پیش فروشنده بردم ازم تحویل نمی گرفت و میگفت شامل گارانتی نمیشه. خلاصه منم که بیش از یک میلیون پول داده بودم واقعا ناراحت شدم و به فروشنده گفتم یعنی من باید تاوان منتاژ نادرست کارخونه رو بدم؟! فروشنده هم یک کلام میگفت که شامل گارانتی نمیشه.
خلاصه با کلی بدبختی و حدود یک ماه دوندگی و پیگیری فروشنده حاضر شد اون گوشی رو با یک گوشی دیگه از مغازش عوض کنه.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1392/07/28 14:27
واقعا کدوم شرکت ها گارانتی معتبری داره 7 ماه پیش یه مادربورد خریدم بعد از 2 هفته به کل خراب شد فرستادم برای گارانتی گفتن که شامل گارانتی نمیشه و گفتن تعمیر هم نمیشود انداختمش اشغال 400 هزار تومان پول مادربورد دادم اخرش هم انداختم اشغال
تو این کارت های گارانتی هرچیزی که باعث خرابی دستگاه میشه شامل گارانتی نیست و چیزی که خیلی احتمال کم هستش که باعث خرابی داستگاه بشه شامل گارانتی میشه
مهمان 1392/07/28 10:42
گل گفتی دوست عزیز. کدوم شرکت تاحالا گارانتی درستی داده که برادران چینی بخوان بدن؟
هر چیزی رو میبری گارانتی هزار دلیل برای رفع مسئولیت از خودشون می یارن.
گوشی گرفتم با گارانتی گفتم گارانتی شامل چی میشه؟ گفت: قطعاتش - بدنه و ال سی دی شامل گارانتی نمیشه!!!
حتما وقتی گوشی دچار ضربه روحی شد می یان از تنهایی درش می یارن!
حسن 1392/07/28 08:08
چی تو ایران گارانتی و خدمات پس از فروش درست داره که اینا بخوان داشته باشن؟!