کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فریب تبلت‌های دانش‌آموزی را نخورید

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش درباره فروش تبلت‌های دانش‌آموزی که اخیرا بازار داغی ایجاد کرده‌ است، گفت: آموزش و پرورش تاکنون هیچ تبلتی را تایید نکرده است و برای اجرای طرح تبلت دانش‌آموزی در شهر تهران در حال بررسی تبلت‌ها هستیم.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایسنا- یوسف نوری درباره اجرای طرح تبلت دانش‌آموزی که قرار بود به صورت پایلوت در تهران اجرا شود، گفت: این طرح در دست پیگیری است و با توجه به اینکه برخی از زیرساخت‌های آن آماده نبود، مقرر شده پس از تکمیل زیرساخت‌ها، اجرای آن آغاز شود.
وی افزود: پیش‌نویس پیوست فرهنگی طرح تبلت دانش‌آموزی نیز تهیه شده و با توجه به اینکه این طرح در کشورهایی چون هندوستان، ترکیه و کره با موفقیت اجرا شده، می‌توان از تجربیات این کشورها برای اجرای طرح استفاده کرد.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: طرح تبلت دانش‌آموزی نسبت به سایر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی آموزش و پرورش وسیله به‌روزتری است و پس از آماده شدن زیرساخت‌ها، به صورت پایلوت در تهران اجرای آن آغاز خواهد شد.
نوری درباره تبلیغات مراکز کامپیوتری و فروش تبلت‌های دانش‌آموزی نیز گفت: تاکنون آموزش و پرورش هیچ تبلتی را تایید نکرده است، چراکه برای این کار نیاز به یک گروه تایید داریم و باید بسیاری از فاکتورها در تایید تبلت برای دانش‌آموزان مورد تایید قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه برخی از محصولات ارایه شده در بازار از بهداشت کافی برخوردار نبوده و ممکن است سلامت دانش‌آموزان را تهدید کند، گفت: تبلت‌هایی که در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت براساس اندازه، ابزار و متناسب با پایه‌های تحصیلی دانش‌آموزان تهیه خواهد شد، لذا تبلت‌های دانش‌آموزی نیاز به تاییدیه وزارت آموزش و پرورش دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17660 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/08/13 تعداد مشاهده: 1837
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر رضا نوعی 1393/06/29 21:50
خیلی جالب بود و نظر دوستان خیلی جالب تر!
بچه هامون رو تربیت نکنیم!
دست از فرهنگ سازی در اجتماع و خانواده بکشیم!
از یه طرف مثل یه والد دلسوز همش شکایت کنیم که وزن کیف بچه هامون سنگینه!
بعد پای تکنولوژی که میاد وسط میگیم... تبلت؟ وای خاک عالم! چه معنی داره؟

ملتی که چنین طرز تفکری داشته باشند تا 100 سال دیگر هم درخت قطع میکنند که تبدیل به کاغذ کنند.
دوست عزیز جای اینکه نگران رایج شدن فساد و ... یا اینکه بچه ها پرندگان خشمگین بازی کنند باشی، به فکر فرهنگ سازی برای بچه هاتون باشید.

امیدوارم آموزش و پرورش در این زمینه تصمیم درستی بگیره.
زهرا 1393/03/08 20:24
خیییلی ایده ی بدی است دانش اموزان با تبلت هیچی یاد نمی گیرنlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
پریا 1392/12/10 18:05
همیشه سر اینجور چیزا این کارو میکنن
No5 1392/08/13 16:34
یاس، استفاده هایی که جنابعالی از تبلت داری رو با استفاده هایی که یه دانش آموز مدرسه ای داره مقایسه نکن. ابتدا اطلاعاتتو درمورد این طرح کامل کن سپس میتونی اظهار نظر درست تری کنی.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
hd 1392/08/13 15:13
همیشه پای پول درمیان است!!!!!!!!!!!
امان از دست این پول که وقتی مسدولان محترم بوی اون رو حس میکنن چنان ار خود بی خود میشوند که سلامت و آموزش یادشون میره!!!!!!!
اگه این طرح ا جرا بشه جز سرگرم کردن دانش آموزان به موارد غیر درسی و بعضا غیر اخلاقی وارداتی سودی واسه این مملکت نداره!!!!!!
یاس 1392/08/13 12:08
تو این مملکت از هر چیزی استفاده می کنند تا مردم به ظاهر آگاه رو تلکه کنند. تبلت به خودی خود هیچ فایده ای نداره، اساس کار تبلت بر پایه ارتباط اینترنتی پر سرعت و همچنین مکمل کامپیوتر می باشد. حالا به تبلت چینی با مارک ایرانی که حداقل سخت افزار رو داره و شبکه ارتباطی افتضاح کشور و فرهنگ بیار غنی یه دانش آموز می خواد چیکار کنه با اون تبلت؟ پرندگان خشمگین بازی کنه؟