کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید در ویندوز 8.1 اشکال پیدا کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت برای بی‌نقص کردن ویندوز 8.1 تصمیم گرفته تا برای هر اشکال پیدا شده در این سیستم‌عامل مبلغ قابل توجهی را به فرد یابنده جایزه بدهد.



مایکروسافت اوایل امسال اعلام کرد که به هر متخصص امنیتی که بتوانید در ویندوز 8.1 اشکالی را پیدا و به مایکروسافت گزارش کند، 100 هزار دلار جایزه خواهد داد. چند هفته پیش، این کمپانی اولین جایزه 100 هزار دلاری خود را هم به فردی به نام «جیمز فورشاو» داد. امروز مایکروسافت اعلام کرد افراد دیگر غیر متخصص نیز اکنون می‌توانند این جایزه را ببرند.

این کمپانی در وبسایت «بلو هت» توضیح می‌دهد که افراد مختلف می‌توانند با آگاه کردن مایکروسافت از روش اصلاح اشکالات قبلاً پیدا شده در ویندوز 8.1 همان مبلغ 100 هزار دلاری را به جیب بزنند. در پست منتشر شده آمده است: «خبر امروز به این معناست که ما به جای تنها چند نفر محدود و قادر به طراحی راه‌حل برای مشکلات ویندوز 8.1، اکنون به هزاران نفر دیگر نیز که صرفاً راه‌حل‌های معرفی شده را پیدا می‌کنند، اجازه داده‌ایم که در مسابقه شرکت کنند. بنابراین اکنون هم طراحان و هم یابندگان راه‌حل برای مشکلات ویندوز 8.1 می‌توانند جایزه 100 هزار دلاری ما را ببرند.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ سازمان‌هایی که می‌خواهند در این مسابقه شرکت کنند باید ابتدا با ارسال ایمیل به آدرس doa@microsoft.com ثبت‌نام کنند و سپس اشکالات پیدا شده را به اطلاع مایکروسافت برسانند. این سازمان‌ها در صورتی که علاوه بر اشکال پیدا شده، راه‌حل خوبی هم برای آن ارائه دهند، می‌توانند از یک جایزه دیگر 50 هزار دلاری نیز بهره‌مند شوند. مایکروسافت می‌گوید حتی اگر فردی بتواند اشکالی را به مایکروسافت نشان دهد که همین الآن هم مورد سوء استفاده باشد، باز هم جایزه به وی تعلق می‌گیرد و نیازی نیست که اشکال پیدا شده کاملاً جدید باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17714 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/15 تعداد مشاهده: 1554
کلید واژه ها:
سافت گذر