کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانلود فیلترشکن منجر به تخلیه حساب شد

رئیس پلیس فتای استان فارس از راز پرونده ای که در آن دختری 23 ساله با اتصال به اینترنت برای خرید و دانلود فیلترشکن دچار مشکل و از حسابش سرقت شده بود پرده برداشت.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ سید موسی حسینی اظهار داشت: شاکی این پرونده دختری 23 ساله بود که با اتصال به اینترنت برای خرید و دانلود فیلترشکن دچار مشکل و از حسابش سرقت شده بود.

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: این شهروند برای خرید فیلترشکن به سایتی وارد شده و مبلغی را به صورت اینترنتی واریز و پس از طی چند روز متوجه شده بود 20 میلیون ریال از حسابش کسر شده است. وی افزود: این فرد مالباخته به بانک مراجعه و موضوع را پیگیری می کند و در جریان این اتفاق مشخص می شود این مبلغ به حساب شخص دیگری انتقال پیدا کرده است.

حسینی بیان کرد: با مشخص شدن نام صاحب حساب، فرد کلاهبردار که متوجه می شود مالباخته به موضوع پی برده است وجه سرقت شده را به حساب وی پرداخت می کند.

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: پس از اطلاع ماموران از این موضوع، تحقیقات در این مورد آغاز و ماموران پلیس فتا با بررسی جزئیات متوجه شدند شاکی پس از اینکه خریدش را انجام می دهد، وارد صفحه جعلی پرداخت شده و اطلاعات حسابش توسط مدیر سایت سرقت می شود.

وی اضافه کرد: مدیر سایت نیز در اینترنت به دنبال بالا بردن رتبه سایت خود از لحاظ بازدید کننده می‌شود که با شخصی آشنا شده و قبول می‌کند با دریافت وجه 2 میلیون تومانی این کار را برایش انجام دهد.

حسینی افزود: مدیر سایت وجه را از حساب شاکی به حساب شخصی دیگر انتقال داده تا رتبه سایتش را ارتقا دهد.رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: با مشخص شدن این موضوع صاحب حساب احضار و در مورد مطالب ارائه شده اظهار بی‌اطلاعی و بیان کرد که در تاریخ‌هایی که جرم اتفاق افتاده، کارتش در اختیار برادرش قرار داشته است.وی گفت: با احضار برادر صاحب حساب، متهم مطالب ذکر شده در پرونده را تایید و پرونده نیز برای رسیدگی و دستگیری مدیر سایت ارسال شد.حسینی گفت: در این پرونده مشخص شد، مدیر سایت که یک برنامه‌نویس حرفه‌ای است با ساختن صفحات فیشینگ کاربران را فریب داده و اطلاعات حسابشان را سرقت می‌کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17757 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/08/18 تعداد مشاهده: 3167
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

دوست عزیز ابوذر 1392/08/19 17:45
به نظر من بهترین کار همین که با کارتی که خرید میکنید یکم پول داخلش باشه امکان داره باز با رعایت نکات امنیتی باز رخنه پیدا بشه در آن صورت شما ضرر چندانی نکرده اید
مرادی 1392/08/19 00:29
سلام. بااستفاده از فایر فوکس و نصب پلاگین flagfox میتوانید پرچم کشوری که سایت متعلق به آنست را ببینید سایت های پرداخت بانکها تماما دارای پرچم ایران هستند ودر ضمن ابتدای آدرس قسمت پرداخت تمام آنها با https شروع میشود با رعایت این نکات میتوان تا حدود زیادی اطمینان پیدا کرد البته سعی کنید با رعایت نکات فوق از طریق بانک صادر کننده کارت پرداخت کنید و آدرس پرداخت بانک خود را حفظ کنید به این صورت میتوانید مطمئن باشید که درست عمل کرده اید و گرفتار شیادان نمیشوید
ابوذر 1392/08/18 20:06
سعی کنید دو تا کارت داشته باشید توی کارت اصلی پول اصلی و تو کارت دوم مبلغ ناچیز . برای هر دو تا کارتتون هم رمز اینترنتی بگیرید و خرید را فقط با کارت دوم انجام بدید و هر گاه خواستید خرید اینترنتی انجام بدید از طریق سایت اصلی بانکتون و با مرورگر فایرفاکس از کارت اول به کارت دوم انتقال وجه بدید . هر زمان هم احساس کردید سایتی که خرید انجام دادید مشکوکه سریع از طریق عابر بانک رمز دومتون را تغییر بدید .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
حالا هر کی! 1392/08/18 19:42
یه راه دیگه هم هست که به آدرس سایتی که برای پرداخت باز شده نگاه کنیم! خودم معمولا از درگاه بانک ملت خرید میکنم که میدونم دقیقا آدرسش چیه، اگه اشتباه باشه کلا خرید رو بیخیال میشم!
شناس 1392/08/18 18:53
سلام
آدرس رو حتما چک کنید
حتما باید آدرس بانک باشه
ناشناس 1392/08/18 18:22
این که خوبه سازمان سنجش برا ثبت نام هشت بار پول از حساب من برداشته !
ناشناس 1392/08/18 09:19
سلام من در این گونه موارد دو تا توصیه دارم اولا برای این که گرفتار صفحات فیشینگ نشید شماره حساب یا کارت رو بگیرید و از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت رسمی بانک و یا از طریق عابر بانک حداقل اقدام کنید دوم این که سعی کنید برای خرید های اینترنتی یک کارت مخصوص داشته باشید که همیشه خالی باشه که فقط برای خرید به اون میزان پولی که برای خرید لازمه به کارت واریز بشه این جوری حداقل همین خانم چند هزار تومان ضرر میکرد به جای چند میلیون و سوم این که حتما از اینترنت سکوریتی بدرد بخور استفاده کنن به همراه برنامه های مکمل خوب