کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اشک‌های "بیل گیتس" برای پیدا کردن مدیرعامل مایکروسافت

اشک‌های "بیل گیتس" برای پیدا کردن مدیرعامل جدید مایکروسافت
"بیل گیتس"(Bill Gates) موسس و مدیر شرکت مایکروسافت که روز گذشته در مورد فرآیند جست‌وجو به دنبال مدیرعامل جدید این شرکت صحبت می‌کرد بسیار احساساتی شد و گریه کرد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا، گیتس که در جمع سهامداران شرکت مایکروسافت حاضر شده بود تا در این جلسه سالانه در واشنگتن سخنرانی کند، هنگامی که در مورد فرآیند پیدا کردن جایگزین برای "استیو بالمر"(Steve Ballmer) توضیح می‌داد اشک از چشمانش سرازیر شد.

او گفت: «ما این اطمینان را برقرار می‌کنیم که مدیرعامل بعدی مایکروسافت مناسب‌ترین فرد برای این کار محسوب می‌شود که در مناسب‌ترین زمان بر این صندلی می‌نشیند تا شرکتی که همه ما دوستش داریم در بهترین شکل اداره شود.»

او در ادامه اظهار داشت: «ما به جرات این مسئله را بازگو می‌کنیم که مایکروسافت به عنوان شرکتی که قصد دارد دنیا را به فضای بهتر برای زندگی تبدیل کند، در مسیر حرکت خود به جلو موفق خواهد شد.»

بالمر که مدیرعامل کنونی شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود در آگوست ۲۰۱۳ اعلام کرد که تا کمتر از یک سال آینده از غول نرم‌افزاری جهان کناره‌گیری می‌کند.

"استیو بالمر" که هم‌اکنون ۵۷ سال دارد طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «تفکرات اصلی و اساسی من در مورد زمان‌بندی فعالیت‌های مایکروسافت مهم‌ترین عاملی بود که باعث شد در میانه راه انتقال استراتژی‌های مایکروسافت به خدمات و دستگاه‌ها، تصمیم به بازنشستگی بگیرم. ما به مدیرعاملی نیاز داریم که برای این مسیر جدید در دوره زمانی طولانی‌تر در این پست حضور یابد.»

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که خروج بالمر از شرکت مایکروسافت بسیار زودتر از برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت می‌گیرد و این طور به نظر می‌رسد که وی مجبور به انجام چنین تصمیمی شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17978 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/09/02 تعداد مشاهده: 2140
سافت گذر
نظرات بینندگان

مریم حسینی 1393/02/29 14:34
سلام ممنون میشوم ک آدرس ایمیل واقعی اقای بیل گیتس را برای من ارسال کنید یا هر چیزی ک بشود ک با ایشون ارتباط برقرار کرد با کمال تشکر من خیلی احتیاج دارم یا راهی به من نشان دهید ک بتوانم با ایشون ارتباط برقرار کنم ممنون میشوم ک این لطف رو به من کنید