کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Xbox One مایکروسافت نیامده خراب شد

كنسول بازي

علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای پس از چند ماه انتظار سرانجام در روز جمعه کنسول بازی جدید مایکروسافت موسوم به Xbox One را خریداری کردند. اما این طور که گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد، همه کاربران از در اختیار گرفتن این محصول خوشحال نشدند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، از نخستین ساعت‌های روز جمعه که این سیستم جدید برای فروش وارد بازار شد، گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان داد که این کنسول بازی در درایور مخصوص دیسک‌ها مشکل دارد.

برخی کاربران اظهار داشته‌اند که وقتی یک دیسک را وارد این سیستم می‌کنند درایور دستگاه صدای بسیار زیادی تولید می‌کند. این در حالی است که دیگر کاربران توضیح دادند که کنسول بازی آن‌ها دیسک‌های وارد شده را اصلا نمی‌خواند و توانایی اجرای آن‌ها را ندارد.

طی چند روز گذشته بسیاری از کاربران با انتشار تصاویر ویدیویی در سایت اینترنتی YouTube مشکل کنسول بازی Xbox One را نشان داده‌اند.

در این تصاویر نشان داده شده است که پس از وارد کردن یک دیسک، صدای بلند و ناخوشایند و شبیه کلیک کردن از دستگاه به گوش می‌رسد. در برخی موارد نشان داده شده است که دیسک اصلا وارد دستگاه نمی‌شود.

دیگر کاربران برای اعلام شکایت خود سراغ مرکز Reddit و سیستم Support Forum مایکروسافت رفته‌اند و برخی دیگر از کاربران ناراضی هم بازبینی منفی خود از دستگاه را روی سایت اینترنتی آمازون نوشته‌اند.

شرکت مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که این مشکل فقط مربوط به تعداد کمی از کاربران Xbox One می‌شود و این شرکت در حال بررسی شرایط است تا هرچه سریع‌تر یک کنسول بازی جایگزین را برای آن‌ها ارسال کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18064 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/06 تعداد مشاهده: 1955
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر