کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317937 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت بی سیم در معابر عمومی تهران برقرار می شود

علی اصغر قائمی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون در کتابخانه ها و سراهای محله که در اختیار شهرداری تهران است خدمات اینترنت بی سیم ارایه می شود و در مرحله بعد قرار است تمامی امکان عمومی از جمله پارک ها و خیابان ها به چنین خدماتی مجهز شوند .

وی همچنین افزود : بر اساس آمار هم اکنون 30 درصد از مردم شهر تهران دارای گوشی های تلفن همراه هوشمند هستند از این رو ارایه خدمات اینترنت بی سیم برای استفاده مردم بسیار مهم است.

قائمی یادآور شد : در حال حاضر 70 درصد معابر عمومی تهران به سرویس حمل و نقل عمومی مجهز شده اند و در بیشتر نقاط تهران شهروندان با پیمودن مسافت کمتر از 300 متر به نخستین ایستگاه حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو دست می یابند .


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایرنا؛ وی همچنین از ارایه اپلیکیشن هایی ( برنامه های کاربردی ) برای اطلاع رسانی از شبکه حمل ونقل عمومی برای تلفن همراه و وب خبر داد و گفت : هم اکنون در برخی از ایستگاه های اتوبوس نمایشگر هایی برای اعلام زمان دقیق رسیدن این وسیله نقلیه عمومی تعبیه شده است .

قائمی در مورد شبکه پرداخت یکپارچه کرایه در حمل و نقل عمومی گفت : در حال حاضر نمی توان چنین سیستم هایی را در تاکسی ها به دو دلیل نصب کرد . اول این که نرخ کرایه ها در مسیرهای یکسان متغیر است و دوم این که مالکان خودرو ها متفاوت هستند در حالی که در شبکه حمل و نقل عمومی تنها یک مالکیت واحد وجود دارد که همان مالکیت دولتی است اما در حوزه تاکسیرانی هم اکنون 80 هزار تاکسی به صورت رسمی در شهر تهران فعالیت می کندکه این امر به معنای وجود 80 هزار سلیقه مختلف است .

وی افزود : ایجاد شبکه پرداخت یکپارچه کرایه در حمل و نقل عمومی نیازمند فرهنگ سازی است و از طرف دیگر در بسیاری از شهر های بزرگ دنیا نیز هنوز سیستم یکپارچه پرداخت کرایه تاکسی رونق چندانی ندارد.

نوزدهمین نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی با حضور 593 شرکت از 14 آذرماه فعالیت خود را در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز کرده است .

این نمایشگاه بعدازظهر امروز به کار خود پایان می دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18266 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: irna.ir تاریخ خبر: 1392/09/18 تعداد مشاهده: 1542
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

رضا کیا 1392/09/19 06:27
اینقدر از این مزخرفات شنیدیم که دیگه گوشمون پره