کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا اندروید از روی iOS کپی شده است؟

ماجرای شکایت اپل از سامسونگ بابت تقلید این شرکت از محصولات اپل به‌قدری مشهور شد که بسیاری فراموش کردند که در حقیقت یک بخش مهم از این مشاجره قضایی به ماجرای سیستم‌های عامل مورد استفاده در محصولات دو شرکت بازمی‌گردد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ با این حساب باید دید که در حقیقت ماجرای شباهت پوسته ظاهری iOS و اندروید تنها یک اتفاق ساده است یا اینکه واقعاً رویکردی الگوبردارانه در این ماجرا دخیل بوده است.


به گزارش ایتنا در این‌ باره به‌تازگی خبرگزاری بلومبرگ مدارک جدیدی را افشا نموده است که ابعاد جدیدی را از این رقابت رونمایی خواهد کرد.

ابتدا باید به تاریخچه ساخت اندروید اشاره‌کنیم.
این سیستم‌عامل برای نخستین بار در سال 2005 به‌صورت یک پروژه رسمی در شرکت گوگل شروع شد و برای مدتی طولانی گوگل از این کار به عنوان یک پروژه مخفی حفاظت کرده و اجازه درز کردن هیچ اطلاعاتی را به سطح اول رسانه‌های جهان نداد.
ولی همه چیز با عرضه گوشی شرکت اپل دستخوش تغییر شد و حتی عرضه اندروید نیز به تأخیر افتاد.

تیم توسعه اندروید به رهبری "اندی روبین" به مدت 609 الی 80 ساعت در هفته در طول دو سال بر روی این پروژه کارکرده بودند ولی ناگهان در سال 2007 محصول اپل همه را شگفت‌زده نمود زیرا برخلاف انتظار تلفن اپل بیش از حد خوب بود و بخش عمده این خوب بودن به سیستم‌عامل مدرن آن بازمی‌گشت.
نکته اینجا بود که در تمامی محاسبات گوگل تنها رقیب این شرکت،
مایکروسافت در نظر گرفته شده بود ولی با محصول اپل ناگهان ورق برگشته بود.

در آن زمان پروژه سیستم عامل اندروید Sooner نامیده می‌شد و شامل یک سیستم عامل متکی به صفحه‌کلید و بدون امکانات لمسی بود ولی در نوع خود امکانات ویژه و برتری نسبت به اپل را نیز در خود دارا بود که برای نمونه می‌توان امکان بهره بردن همزمان از چند نرم‌افزار را در نظر گرفت در حالی که نخستین نسخه از iOS تنها یک برنامه را به‌صورت همزمان اجرا می‌نمود و برای هر کاری باید به iTunes متصل می‌شد.
پس از این ماجرا بود که تیم طراحی اندروید پروژه خود را تا حد زیادی به عقب برده و با نام پروژه Dream طراحی یک سیستم عامل با قابلیت‌های Sooner و افزوده شدن قابلیت‌های لمسی را آغاز کردند. و سرانجام دو سال پس از آیفون نخستین گوشی اندرویدی با نام G1 توسط شرکت HTC روانه بازار شد.

در حال حاضر اندروید بیش از 80 درصد بازار سیستم‌عامل‌های موبایل را در اختیار دارد و iOS تنها 12.9 درصد.

این اسناد به‌تازگی ثابت کرد که در طراحی اندروید، آیفون به‌عنوان یک عنصر تحریک‌کننده مطرح بوده است ولی هیچگاه تقلید مستقیم و کپی‌برداری از محصول رقیب صورت نگرفته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18540 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/10/04 تعداد مشاهده: 1557
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

دوست اپل 1392/10/04 17:11
زبونم مو در آوورد از بس گفتم اندروید کپی از سیستم عامل آی او اس است.

درباره ی این جملتون: ""این اسناد به‌تازگی ثابت کرد که در طراحی اندروید، آیفون به‌عنوان یک عنصر تحریک‌کننده مطرح بوده است ولی هیچگاه تقلید مستقیم و کپی‌برداری از محصول رقیب صورت نگرفته است.""--باید بگم که کاملا مشخص است که کپی برداری
به صورت مستقیم انجام نمی شود.اگر این طور بود که اوضاع برای اندروید بسیار نابسامان می شد.
علی 1392/10/04 10:50
تازه تسم منیجر IO7 شده کپی تسک منیجر آندروید در حالی که در ios 6 به پایین با آندروید خیلی متفاوت بود! ios7 خیلی شبیه آندروید شده.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung