کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار اسامی ثروتمندترین ایرانی‌ها برای نخستین بار

مطلب زیر به صورت مشخص اسامی ثروتمندترین کارآفرینان ایرانی را در خود جایی داده است، که در میان آنها نام "احمد ابریشم چی" بزرگترین واردکننده گوشی تلفن همراه به ایران نیز وجود دارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ توجه داشته باشید برخی از این افراد کارآفرینان نمونه کشور به شمار می آیند که تاکنون بارها مورد تقدیر قرار گرفته اند. بنابراین حضور اسامی آنها در میان سرمایه داران ایرانی جنبه منفی ندارد. 

 بخش مهمی از این افراد را کسانی تشکیل می دهند که سرمایه های خود در داخل کشور برای کمک به اشتغال سرمایه گذاری کرده اند. بنابراین انتشار نام و فهرست دارایی های آنان تنها جهت احترام به کارآفرینان است.

 حسین ثابت بکتاش

متولد ۱۳۱۳ در مشهد است. او کارآفرینی است که در حوزه گردشگری کار می کند و اصلی ترین دارایی او هتل داریوش کیش است. او در جزایر قناری 5 هتل در اختیار دارد. او در اسپانیا نیز هتل هایی در اختیار دارد. ثابت در دسته کارآفرینان خوش نام جایی می گیرد.

 اسدالله عسگراولادی

او مالک شرکت حساس یکی از بزرگترین صادرکنندگان زیره و پسته ایران است. عسگراولادی خود را در دسته 10 ثروتمند بزرگ ایران می داند. میزان صادرات سالیانه او 100 میلیون دلار است.

محمد صدر هاشمی نژاد

او موسس بانک اقتصادنوین و موسس شرکت بزرگ ساختمانی استراتوس است. او در شرکت استراتوس مشاغل مهمی در صنعت ساختمان ایجاد کرد. صدر هاشمی بارها مورد تقدیر رسمی قرار گرفته است.

 حسین هدایتی

متولد تهران از محله دولاب است. مالک صنایع استیل آذین، مالک کارخانه های فولادسازی و ورق، دارنده بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، برج ساز در دبی و دارای ملک و املاک در حاشیه خلیج فارس، مالک زمین های کشاورزی، سهامدار بازار مبل ایران، رئیس شرکتهای تجاری در ایران و خاورمیانه است.

 علی انصاری

او رئیس گروه سرمایه گذاری تات است. بخش مهمی از دارایی های او زمین های منطقه یافت آباد تهران است.

 احمد ابریشم چی

 او بزرگترین واردکننده تلفن همراه به ایران است.

 غلامعلی سلیمانی

او موسس و مالک کارخانجات لبنیات کاله، زمرد و مک است. سهم کارخانه او از بازار لبنیات ایران به بیش از 60 درصد رسیده است. کاله به تازگی در عراق هم اقدام به تاسیس انبار و سوله هایی برای نگهداری لبنیات کرده است. سلیمانی کارش را در تهران از ساخت همبرگرهای خانگی آغاز کرده بود. او یکی از کارآفرینان نمونه کشور است که در استان مازندران محبوبیت بسیاری دارد.

 محسن پهلوان

رییس شرکت توسعه گردشگری پدیده در مشهد است. شرکتی که چندین و چند رستوران بزرگ در مشهد، تهران و کیش دارد و در حال ساختن یک شهر در کنار پایتخت استان خراسان رضوی است.

 علی شفیع زاده

او یکی از اصلی ترین مالکان املاک در دبی است. البته درایران به مدیریت باشگاه استقلال اهواز شهرت دارد.

 یونس ژائله

او مالک کارخانه شیرین عسل است. به تازگی در برنامه ای تلویزیونی از او به عنوان کارآفرین نمونه تقدیر شد. او در طول حدود 20 سال فعالیت شرکت تحت تصدی اش توانسته است هشت هزار و 500 شغل در 15 شرکت تحت تصدی اش ایجاد کند. او در دسته محبوب ترین سرمایه داران و کارآفرینان تبریزی جایی می گیرد.

 خانواده مدلل ها

این خانواده سرمایه داری در زمینه سیمان و روغن نباتی فعالیت می کنند. آنها در کرمانشاه کارآفرینانی خوشنام به حساب می آیند. مجتمع روغن نباتی نازگل به این خانواده تعلق دارد. کارخانه سیمان سامان نیز متعلق به این خانواده است.

 باقران

او مالک مجموعه سیمان باقران در خراسان جنوبی است. باقران یکی از کارآفرینان مهم این منطقه به شمارمی آید که درمیان اهالی بومی محبوب است.

 محمد رضا دیانی

او مالک کارخانه اسنوا است که حداقل 110 نوع لوازم خانگی در کارخانه هایش تولید می شود. گروه لوازم خانگی انتخاب به او تعلق دارد. او چندی پیش شرکت دوو کره جنوبی را نیز خریداری کرد. گروه او 3 هزار و 500 فرصت شغلی در اصفهان ایجاد کرده است. مساحت مجموعه او 45 هزار مترمربع است و 17 شرکت زیرمجموعه گروه انتخاب است. گروه او در اروپای شرقی و غرب آسیا هم دفاتری دارد. دیانی از باسابقه ترین فعالان صنعت لوازم خانگی در کشور است.

 مالکی

او در صنعت برق فعالیت می کند. او مالک شرکت ماه تاب گستر اینترنشنال است. ماه تاب کهنوج و ماه تاب کاسپین و شرکت برق سرخس به او تعلق دارد. او در دسته مدیران خوش نام صنعت برق جایی می گیرد. اهالی صنعت برق برای تخقق کاری او احترام بسیاری قائل هستند.

 محمد پارسا

او مالک شرکت ایران ترانسفر است که گردش مالی شرکتش سالیانه 500 میلیون دلار برآورد می شود. او در صنعت برق ایران شهرت و اعتبار بسیاری دارد.

مصطفی رستمیان

او یکی از شاخص ترین کارآفرینان و سرمایه داران حوزه طلا است که در اصفهان فعالیت می کند. رستمیان هم در دسته سرمایه گذاران خوش نام صنف به شمار می آید.

طوسی زاده

او مالک فولاد اقلید و فسا و چندین مجموعه فولادی دیگر است. او یکی از سرمایه گذاران صاحب نام صنعت فولاد است که شغل های بسیاری را در کشور و بخصوص مناطق محروم ایجاد کرده است.

غلامرضا زل اندواری

او اولین صادر کننده گبه ایرانی به خارج از کشور است. او 5 هزار بافنده را مشغول به کار کرده و بیش از 8 میلیون دلار صادرات سالیانه دارد. از او به عنوان یکی از نخبگان صادرات گبه یاد می شود که نام گبه ایرانی را جهانی کرد. زل اندواری در صنعت فرش ایران یکی از افراد صاحب نام و نیکوکاراست.

غلامرضا ابراهیمی

او مالک شرکت دایتی است. از او به عنوان یکی از شاخص ترین کارآفرینان شیرازی یاد می شود که کسب و کارش را با سرمایه اندک آغاز کرد. ابراهیمی در میان اهالی بومی منطقه به شدت مورد احترام است چراکه بخش مهمی از دارایی هایشان را در منطقه سرمایه گذاری کرده است.

حسن انصاری

او مالک هلدینگ مارکوپولو است که در زمینه تورهای گردشگری و صنعت توریسم فعالیت می کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18696 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/10/15 تعداد مشاهده: 2222
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

کمک 1392/10/17 20:25
در جواب اون شخصی که جواب همه دوستان رو دادن و جواب من رو هم لطف کردن دادن .می خوام بگم از حالی که دارم نمیدونستم باید برقصم و شادی کنم.
به حرفی که میخوایم در چنین مکان عمومی بزنم باید بیندیشید یا بترسم؟
شما سعی کنید منظورتونو راحت تر بیان کنید.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
در جواب دوستان 1392/10/16 15:41
جواب =ایوالفضل
تا حدودی درست میگین به امید خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا این روند تغییر خواهد کرد
جواب=حسن ابن عباس
لطف خدا شامل حالشان بوده و آزمون سنگینی رو باید پس بدهند
جواب رضا=
چرا نباشه اینا داخل کشور هستند خارج کشور ایرانی داریم یه نفرش میتونه ثروت همشونو ی جا بخره
جواب رضا=
به نظر من خودشان انصراف داده باشن این افراد افرادی با انصاف و مردم دوست به نظر می..
جواب کمک=
شما که خودتونو اندیشمند می دانید چرا کمی فکر نمیکنی و میگویی اینها هیچ کدام مرد نیستند
چرا از حالی که دارین اینگونه می نالید به حرفی ک میخواین در چنین مکان عمومی بزنید بیندیشید
جواب بِگم بِگم=
حق با شماست پولدار ترین مردان ایران هیچ کدام از این افراد نیستند
جواب ف ع=
نه خیالت راحت به امید خدا اینا همه زحمت کشیدن
جواب ثروتمند=
ن دوست عزیز خیلی ها از خط فقر ی سر و گردن بالاتر هستند البته خدارو شکر به امید خدا ثروتمندی در مادیات نباشه در افکار و علم ایمان باشه
جواب تمام افرادی که اسم بابک زنجانی رو آوردند=
دوستان عزیز لیست ثروتمندان در راستای کارآفرینی هستش از طرفی گفته شده ثروتمند
افرادی تو لیست هستند که ثروتی را با زحمت ب دست آورده اند

مشت محکم 1392/10/16 13:52
جناب آقای علی اکبر خامنه.. شما احتمالا قهرمان مشت زنی و از اینجور چیزا هستی همش مشت و مشت زنی که نمی شه عزیز
ایوالفضل 1392/10/16 01:27
الان دوره ارباب رعیتی نوین هستش.. آقایون با سرمایشون یک عده رو به کار میکشن. براشون کار میکنن و بخش عظیمی از سود میره توی جیب همین کارآفرینان... مثلا توی یک کارخانه اون کارگر بدبخت که کنار آتیش کارمیکنه ماهی 500 میگیره ولی اون کارآفرین خداتومن... کار اصلی رو اون کارگر بدبخت انجام داده ولی پولش میره توی جیب سرمایه دار... این یعنی ارباب و رعیتی به سبک نوین.. این یعنی نظام سرمایه داری ک توی کل دنیا حاکم هست و البته نظام اسلامی ما
فقط مگه امام زمان بیاد درست بشه
اللهم عجل لولیک الفرج
علی اکبر خامنه 1392/10/16 00:16
اینها نشان دهنده ی اقتصاد غنیِ میهن اسلامیست ، و تو دهنیِ محکمی به غربی های استعمار گر که گویا خبر از آسایش و راحتی ملت ما ندارند ، و اینکه درکنار مال و اموال همچنان پا برجا بر اصلیت نظام اسلامی هستند، امیدوارم به زبان های دیگر نیز ترجمه شود تا مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیست ها هم زده باشیم.

تشکر ، یا حق
حسن ابن عباس 1392/10/15 21:36
مطمئنا" هر کدوم از این افراد زحمت کشیدن
با زحمت و کار مداوم به اینجا رسیدن
برای من این افراد اقتصادی الگوی مناسبی هستن
در ضمن کمک می کنند
رضا 1392/10/15 20:49
یعنی شرکت دوو کره جنوبی مال یه ایرانیه؟؟؟؟
یه مهندس.... 1392/10/15 19:41
€£$$حالا به نظر شما به اینا یارانه هم میدن.... €£$$
کمک 1392/10/15 19:30
هیچ کدومشون مرد نیستن......... پس چرا من دارم اینجا زجر می کشم و کو جوان مردی یکی از اینا........ امسال من با 95% معلولیت باید هم درد معلولیت و بکشن هم درد بی پولی .من با این شرایطم دارم کار میکنم که این زندگی کوفتی بگذره.......... اینا فقط چنتا آدم معمولین یکیشون بیاد با من رقابت کنه ببین کی اندیشمندتره کی انسانتره و کی مرد تر........... نترسید از خدا اخه خداکه ترس نداره
احسان 1392/10/15 17:40
در جواب @ میراث خور
دوست عزیز آقای حبیب الله عسگراولادی تازه مسلمان برادر اسدالله عسگر اولادی ... هستند که به تازگی ر.. رحمت رو سر کشیدن
محسن 1392/10/15 15:05
آقاپس (مجتبی) عزیزدلم اسمش چرا اینجانیست حتماگرگ خورده توبیابون
مهم نیست 1392/10/15 14:57
یکی مثل بیل گیتس میره برا مبارزه با ایدز و بی سوادی توی آفریقا 21 میلیارد دلار هزینه می کنه
بعدش هم واسه کاهش مرگ و میر مادران باردار و نوزادان آفریقایی، 6 میلیارد میده برا ساخت دستشویی بهداشتی( همونی که ما بهش می گیم مستراح -بهداشت در این عبارت جایی نداره-که تو آفریقا هزاران هزار مادر باردار و نوزاد رو به کام مزگ کشید)
یکی مثل آنجلینا و البته جنیفر معروف و .... میرن مادر خونده کلی کودک فقیر می شه
یکی هم مثل عسگر اولادی مسلمان هم همش رو می بره چین که باهاش چیزایی مثل پنی سیلین کشنده، شیر خشک مرگ آور و کامیون هوو (قاتل جاده ها) و... بیاره که برا آخرتش دست خالی نباشه و چشم بادامی ها با درصد کمی کارمزد، این اندوخته رو بهش برسونن به اون یکی دنیا خلاصه هوری بازی و سیب و گلابی و ...
بیچاره ما که ... نه چین داشتیم نه توی آفریقا بودیم نه ...
فقط شدیم هیزم جمع کن جهنم
$آقا زاده$ 1392/10/15 13:27
پس اسم ما کو؟
بِگم بِگم 1392/10/15 13:25
بگم کیا پولدارند...؟؟ نه بگم؟؟
بهتره نگم....@$
میراث خور 1392/10/15 13:24
جناب عسکر اولادی مسلمان که به رحمت ایزدی پیوسته اند , اگرمنظورتان ورثه ایشان هست که به هر کدام از آنها چند صد میلیارد می رسد و دیگر جزء آن عزیزان پول دار نیستند ...
مجتبی درودیان 1392/10/15 12:51
خدا بیشتر بهشوون بده
لیست همه را منتشر کنید
سهیل 1392/10/15 11:32
طبق معمول اسم بعضی ها که باید باشه سانسور شده..مشکلی نیست، چون همه میدونن...ممنون
mohsen 1392/10/15 11:16
مگه بابک زنجانی که میگن سرمایه خود را از راه مشکوک بدست آورده ثروتمند ترین فرد ایران نیست
ف ع 1392/10/15 10:38
البته و البته به شرطی که دزدی نکرده باشند

همیشه باید تمام امکانات را برای سرمایه داران فراهم کرد تا بتوانند راحتتر به پشرفت جامعه کمک کنند

ولی دولت باید آنقدر توانایی داشته باشد که نگذارد هر موجودی (...) از سوء مدیریت دولت و نواقض قانون مدنی سوء استفاده کند و ثروتمند شود ، که در کشور ما هیچ قانونی برای پیداکردن این موجودات وجود ندارد.lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ثروتمند 1392/10/15 10:32
لیست 79990000 نفر از مردم فقیر اعلام شد. لازم به ذکر است این تعداد اسامی از کل هشتاد میلیون اسم ثبت شده در اداره ثبت احوال بوده و همه از هموطنان کار راه انداز آن اقلیت عزیز هستند!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
کارمند 1392/10/15 10:28
ببخشید لیست شما با نبودن نام محمودرضا خاوری ناقص است!!!!!!
:)))) 1392/10/15 09:43
به نظر من
<<<<سلامتی و تقوای الهی>>>>
بزرگترین و ارزشمندترین ثروت است.
1 1392/10/15 09:22
آقا اسم "بابک زنجانی " از قلم افتاده . اگه بیشتر از اینها ثروت نداشته باشه کمتر هم نداره .lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
sina 1392/10/15 09:03
در کشورهای پیشرفته دنیا ثروتمندان نشانه ای برای کارآفرینی و اشتغال هستند اما در کشور ما به جای حمایت چوب لای چرخشان می گذارند!! روسیه و آمریکا و چین که 3 کشور پیشرفته هستند دارای بیشترین ثروتمندان هستند. ثروتمندان هستند که کار و صنعت تولید می کنند البته به شرطی که دزدی نکرده باشند!