کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318471 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بگذارید نینجا مشکلات سیستم شما را برطرف کند + دانلود

به گزارش سافت‌گذر ؛ همه کاربران می‌دانند که بعد از گذشت مدتی از نصب ویندوز، سرعت سیستم‌عامل و رایانه به تدریج کاهش پیدا می‌کند و کار به جایی می‌رسد که کاربر تصمیم می‌گیرد باید ویندوز جدید نصب کند. کند شدن سیستم کاملاً عادی و به دلیل نصب برنامه و کار با سیستم است. اما آیا ساده‌ترین راه‌حل این کند شدن، نصب ویندوز جدید است؟

برنامه System Ninja راه‌حلی سریع، قوی و مؤثر برای بهینه‌سازی سیستم‌عامل ویندوز رایانه شما است. به گونه‌ای طراحی شده تا به سرعت فایل‌های ناخواسته را حذف کند، عملکرد سیستم را بهبود دهد و در حل مشکلات سیستمی به شما کمک نماید. موتور اسکن فایل این برنامه می‌تواند فایل‌هایی را که به آن‌ها نیازی ندارید از رایانه شما حذف کند. می‌تواند همه فایل‌های شما را تحلیل کند و تشخیص دهد کدام فایل‌ها به کار شما نمی‌آیند.

برنامه به صورت کاملاً رایگان ساخته شده و هیچ شرایط خاصی را برای کاربر نمی‌گذارد. همچنین 100 درصد خالی از ویروس، بدافزار، برنامه جاسوسی و امثال آن‌هاست.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ برخی از ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار از قرار زیر است:

حذف فایل‌های اضافی
سیستم نینجا یک موتور منحصر به فرد دوگانه دارد. برنامه اولین بار یک اسکن کامل از کل هارد انجام می‌دهد و بر اساس تحلیل فایل‌ها، اطلاعات اضافی را پیدا می‌کند. از آن پس هم مکان‌هایی را که معمولاً فایل‌های اضافی آن‌جا ذخیره می‌شوند کنترل می‌کند تا از انباشته شدن این فایل‌ها جلوگیری کند.

مدیریت برنامه‌های استارت‌آپ
این بخش که در سرعت رایانه بسیار مؤثر است، به کاربر اجازه می‌دهد تا تعیین کند که چه برنامه‌ها و خدماتی در آغاز ویندوز اجرا شود و کدام‌ها اجرا نشوند. می‌توانید تعیین کنید کدام فایل‌ها و کلیدهای رجیستری «اجرا» یا «یک بار اجرا» شوند و یا «وظیفه زمان‌بندی شده» برای آن‌ها بسازید. به علاوه برنامه پایگاه داده‌ای از صدها برنامه رایج استارت‌آپ دارد که به شما اطلاعات لازم را می‌دهد تا بدانید کدام برنامه‌ها را می‌توانید با خیال راحت از استارت‌آپ حذف کنید.

مدیریت قوی پروسه‌ها
بخش مدیر پروسه‌ها می‌تواند هر پروسه‌ای process را که روی رایانه شما در حال اجراست ببندد. همچنین می‌تواند چند پروسه را همزمان ببندد.

روش‌های جدید پاک‌سازی سیستم
سرویس CleanSync به برنامه اجازه می‌دهد تا زمانی که در حال اجراست به سادگی روش‌های جدید پاک‌سازی سیستم را دانلود و آن‌ها را روی رایانه شما به کار بگیرد.

دانلود نرم‌افزار System Ninja با حجم 2.4 مگابایت

دانلود نسخه پرتبل و بدون نیاز به نصب
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18718 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/10/16 تعداد مشاهده: 1751
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید محمدی 1392/10/17 16:19
من هم CCLEANER قبول دارم وهمیشه بدون مشکل از آن استفاده کردم.
حسین 1392/10/17 09:25
الان مدت 5 سال از ترکیب نرم افزارهای R-Wipe&Clean و WinASO Registry Optimizer استفاده میکنم .
سیستم های کاملا از کار افتاده رو به زندگی برمیگردونن . من این تست رو بارها و بارها روی انواع کامپیوتر خانگی و لپ تاپ با هر نوع ویندوزی ( Xp vista Seven 8 & 8.1 ) با هر سرویس پک و هر دو معماری X86 و X64 انجام دادم و تقریبا در 97 درصد موارد مشکل مورد نظر و حل کرد.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
میلاد 1392/10/17 01:43
فقط TuneUp Utilities 2014 v14.0.1000.221 Final ودر کنارش Ccleaner شک نکنید بهترین هستن(حتی توضیحات هم بخونید خود سافت گذر گفته که بهترین هستن).یه دو سالی میشه که ویندوز عوض نکردم(از روزاول هم بهتر کار میکنه بعداز2 سال).البته انتی ویروس به روز هم خیییلی مهمه.با یه سری دستکاری تو برنامه ها(خاموش کردن فایروال و انتی ویندوز+دادن فضای هارد به رم+خاموش کردن سرویسهای اضافه مثل فکس وسرچ ویندوزوپرینترو.....البته اگر استفاده نمیکنیدویه تیکه کردن هاردوپاک کردن هیستوری اینترنت و برنامه هاوکم کردن زیبایی بصری(خوشکلی)ویندوز وجلوگیری از اجرای خودکار برنامه ها موقع بالا امدن ویندوز(به جز انتی ویروس)وپاک کردن برنامه های اضافه و نصب نکردن برنامه الکی وخلوت کردن دسکتاپ و استفاده از اخرین ورژن برنامه ها و تمیز کردن رجیستری واپدیت درایورهاو.....سرعت ویندوز رو نه تنها مثل قبل کنید بلکه بالاتر هم ببرید!!!
هومن 1392/10/16 11:46
سلام. حدود 1 ساعت قبل در ابتدای پست شما؛ بعد از مطالعه این مطلب و از لینک مربوطه این نرم افزار رو روی سیستم ویندوز 7 سی و دو بیتی خودم نصب کردم. ابتدا خوب به نظر می رسید ولی بعد از گذشت 30 ثانیه از اسکن توسط این اپ، این نرم افزار هنگ کرد و از کار افتاد. بنده مجبور شدم از task manager پروسه این نرم افزار رو kill کردم و رفتم سراغ آشامپو ورژن 9 .اونو نصب کردم. به نظر خیلی بهتر و معتبر تر از این نرم افزار هستش. فکر کنم Ninja یه نرم افزار جنوب شرقی آسیا باشه .. بهر حال که به من جواب نداد و مجبور به remove کردن اون شدم. ضمنا یکی دیگر از اپلیکیشن ها توی بحث تمیز کردن رجیستری و ویندوز Ccleaner هستش که اگر هر ورژنیش رو نصب کنید بسیار عالی و معتبر کار می کنه... ممنون از سایت معتبر softgozar
علی جوادی 1392/10/16 10:02
مرسی سافی جون