کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318436 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ASUS Xonar U7 Echelon؛ کوچک و حرفه‌ای

ASUS Xonar U7 Echelon

کارت صدای قابل حمل ایسوس به نام Xonar U7 نگارش Echelon با خروجی ۷٫۱ کانال صوتی و رابط USB تولید شده است و از طریق یک آمپلی‌فایر مستقل برای هدفون‌ها از فناوری اختصاصی سونیک رادار (Sonic Radar) در بازی‌ها پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این کارت صدای قابل حمل ویژگی‌های مدل قدرتمند Xonar U7 را به همراه دارد و در طراحی آن از الگوی استار نیروهای نظامی الهام گرفته شده است. علاوه‌ بر ظاهر جذاب این مدل، فناوری‌های اختصاصی متعددی توسط ایسوس به این مدل اضافه شده است که در اجرای بخش صوتی بازی‌ها به بازی دوستان کمک می‌کنند.

از جمله این فناوری‌ها می‌توان به سونیک رادار اشاره کرد که برای تجسم محیط بازی با شبیه‌سازی صوتی استفاده می‌شود و فناوری سونیک استودیو نیز کنترل کاملی روی جزئیات صدا انجام می‌دهد. این کارت از آخرین فناوری Sonic Studio Pro نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان کنترل دقیق جزئیات صوتی را می‌دهد و از طریق آن می‌توان توازن صدا میان هشت کانال صوتی برای موقعیت‌های مختلف را برقرار کرد.

همچنین با کمک این فناوری در نگارش چهارم سیستم صوتی سینمای خانگی با توان پخش دالبی امکان تبدیل صدای استریو به خروجی ۵٫۱ و ۷٫۱ کانال نیز وجود دارد. در ضمن این فناوری مجهز به فناوری کاهش نویز ورودی با نام Perfect Voice است.

برخلاف سایر فناوری‌های مشابه که بر‌اساس معکوس‌ سازی فاز برای کاهش نویز فعالیت می‌کنند، ‌فناوری Perfect Voice مجهز به الگوریتم‌های پیشرفته‌ای برای تفکیک نویز محیط از گفتار است. نتیجه این نوآوری‌ها منجر به ارتباط شفاف صوتی حتی در محیط‌های پر سر و صدا مانند مسابقات جهانی گیم LAN party است.

این کارت صدااز کیفیت صدای ۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز و نرخ سیگنال به نویز ۱۱۴ دسی‌ بل برخوردار است. تمام این امکانات در یک ابزار سبک گردآوری شده‌اند که انرژی خود را از طریق رابط USB تأمین می‌کند و نیازی به منبع تغذیه اضافی ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18997 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/11/02 تعداد مشاهده: 2527
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر