کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757133234 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318435 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی اینتل از تراشه‌های سرور 15 هسته‌ای Xeon E7 v2

اينتل تازه‌ترين پردازنده‌های سرور خانواده Xeon E7 v2 خود را که تعداد هسته‌های‌شان به 15 عدد افزايش يافته‌است معرفی، و همزمان بر بهبود محاسبات ِ درون-‌حافظه‌ای (in-memory computing) توسط اين تراشه‌ها تأکيد کرد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از مجله شبکه؛ اينتل تازه‌ترين پردازنده‌های سرور خانواده Xeon E7 v2 خود را که تعداد هسته‌های‌شان به 15 عدد افزايش يافته‌است معرفی، و همزمان بر بهبود محاسبات ِ درون-‌حافظه‌ای (in-memory computing) توسط اين تراشه‌ها تأکيد کرد. پيش‌تر نيز بعضی از ويژگی‌های اين تراشه‌های جديد با نام رمز Ivytown به‌اطلاع‌تان رسيده‌بود. سری تراشه‌های يادشده Xeon E7 8800/4800/2800 v2 نام دارند که مبتنی بر ريزمعماری آيوی‌بريج طراحی شده‌اند و سريع‌ترين پردازنده‌های سرور شرکت اينتل تاکنون به‌شمار می‌روند. اينتل 20 مدل از اين تراشه‌ها را وارد بازار خواهدکرد که تعداد هسته‌های‌شان بين 2 تا 15 عدد، سرعت کلاک‌شان بين 1.4 تا 3.8 گيگاهرتز، کارکرد برق‌شان 40 تا 150 وات و حافظه کش آن‌ها تا 37.5 مگابايت خواهدبود که اين مقدار حافظه کش در افزايش کارایی تأثير زيادی دارد. بازار هدف اين تراشه‌ها سرورهایی هستند که لازم است زمان آپ‌-تايم بالایی داشته‌باشند. تعداد سوکت‌های چنين سرورهایی به 32 عدد هم می‌رسد و معمولاً برای اجرای برنامه‌های بزرگ مثل پايگاه‌داده‌ها، ابزارهای تحليلی و نرم‌افزارهای برنامه‌ريزی منابع کلان (ERP) به‌کار گرفته می‌شوند. باتوجه به‌اينکه ظرفيت محاسباتی به‌ازای هر سوکت 1.5 ترابايت است اجرای برنامه‌ها به‌صورت درون-حافظه‌ای سرعت بيشتری به‌خود خواهدگرفت.
گفتنی است با افزايش گذرگاه‌های انتقال داده در اين پردازنده‌ها، پهنای باند حافظه تا دو نيم برابر و توان‌مندی‌های ورود/خروجی تا چهار برابر افزايش يافته‌است. ويژگی‌ ديگر محصولات جديد اينتل پشتيبانی آن‌ها از پروتکلPCI-Express 3.0  است که البته تراشه‌های سرور ميان‌رده Xeon E5 نيز چنين قابليتی را داشتند. به‌همين علت تراشه‌های مذکور از اجرای برنامه‌های چندرشته‌ای پشتيبانی می‌کنند و برای مثال مدل 15 هسته‌ای آن‌ها می‌تواند همزمان 30 رشته دستوری را اجرا کند.



تاکنون در هيچ‌يک از تراشه‌های اينتل در مقياس تجاری تا به‌اين اندازه هسته پردازنده پياده‌سازی نشده‌بود و انتظار می‌رود درنتيجه به‌کارگيری آن‌ها در سرورها، ضمن اينکه کارایی افزايش می‌يابد، برق نيز به‌نحو مقرون‌به‌صرفه‌تري مورداستفاده قراربگيرد. پيش‌بينی می‌شود که با ورود تراشه‌های جديد Ivytown به بازار، ديگر تراشه‌های سرور اين شرکت موسوم به ايتانيوم به پايان دوران کاری خود نزديک شوند. تراشه‌های سری ايتانيوم اينتل عمدتاً در سرورهای شرکت اچ‌پی با سيستم‌عامل لينوکس يا HP-UX OpenVMS به‌کار گرفته می‌شوند. اما Ivytown کم‌کم به بازاری که تاکنون در اختيار ايتانيوم بود رسوخ خواهدکرد. در همين راستا اچ‌پی آبان‌ماه امسال اعلام کرد که در سرورهای NonStop خود که از حساس‌ترين و مهم‌ترين سرورهای‌اش به‌شمار می‌روند تراشه‌های x86 جديدی را جايگزين ايتانيوم خواهدکرد و همان زمان احتمال داده‌شد که انتخاب اچ‌پی، سری Xeon E7 v2 اينتل يا همان Ivytown خواهدبود. گفتنی است، تراشه‌های پيشين Xeon E5 v2 که در سه‌ماهه سوم سال گذشته وارد بازار شدند دارای 12 هسته هستند و ای‌ام‌دی نيز به‌عنوان رقیب سنتی اينتل توانسته‌است 16 هسته را در تراشه‌های خود در اين‌ رده پياده‌سازی کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19538 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1392/12/05 تعداد مشاهده: 2346
سافت گذر
نظرات بینندگان

رضا مرادی 1392/12/05 11:28
من عاشق این کل کل بین اینتل و ای ام دی هستم
رو کم کنی تکنولوژیک
رقابت باید اینجور باشه
مردم هم کیفشو میبرن
مرسی اینتل
مرسی ای ام دی