کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وزارت علوم از پژوهش‌های‌ IT حمایت کند

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید از پژوهش های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کند زیرا فناوری اطلاعات به نوعی یک صنعت است و تحقیقات در این حوزه باید کاربردی شود.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایرنا، سید امید فاطمی روز چهارشنبه در مراسم آغاز به کار پنجمین همایش بین المللی یادگیری الکترونیکی گفت : هم اکنون فعالیت های مختلفی در نهادهای خصوصی و دولتی در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات انجام می شود اما این تحقیقات باید به صورت منسجم و با درنظر داشتن تمام ابعاد آن صورت گیرد.
وی افزود: وزارت علوم در برخی از مواقع در زمینه فناوری اطلاعات بسیار ضعیف عمل کرده است.برای مثال در زمان تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نمایندگانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دادگستری و دیگر نهادهاحضور داشتند اما نماینده وزارت علوم که خود متولی پژوهش های کشور است در این کارگروه حضور نداشت.
همچنین در این مراسم غلامعلی منتظر عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت : شرکت های تولیدکننده محتوا هنوز در زمره شرکتهای دانش بنیان قرار نمی گیرند . هم اکنون شرکت های تولید کننده محتوا با دو چالش یعنی نداشتن راهبرد مشخص در زمینه یادگیری الکترونیکی و چالش بعدی نپرداختن دانشگاه ها به مبانی علمی یادگیری الکترونیکی روبه رو هستند.
وی گفت : آموزش الکترونیکی از 10 سال پیش وارد ایران شده است ولی هنوز این نوع آموزش با مشکلاتی در کشور روبه روست . دانشگاه ها و پژوهشگاه ها به طور مشخص هنوز به مبانی علمی یادگیری الکترونیکی نپرداخته اند و پژوهشگران این حوزه بسیار کم است.
به گفته منتظر رویکرد نادرست نهادهای آموزش عالی در پذیرش بی شمار دانشجویان و استفاده ابزاری از رسانه های جدید برای رفع مشکلات اقتصادی از دیگر معضلات در پیاده سازی آموزش الکترونیکی در کشور است.
وی گفت : همزمان با برپایی پنجمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی در کشور سه میزگرد تخصصی در زمینه مبانی مفهومی یادگیری الکترونیکی، تجربه های ملی و بین المللی در اجرای یادگیری الکترونیکی و صنعت یادگیری الکترونیکی به عنوان حلقه انتهایی چرخه نوآوری برگزار می شود.
وی افزود: در این کنفرانس 31 مقاله به صورت شفاهی و 47 مقاله به صورت پوستر ارایه می شود. همچنین 11 کارگاه آموزشی در این کنفرانس دوروزه برگزار می شود.
پنجمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی تا بعدازظهر فردا- پنج شنبه- در کتابخانه ملی ایران ادامه دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19596 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/12/08 تعداد مشاهده: 1796
کلید واژه ها: ,
سافت گذر