کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318470 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گام تازه مایکروسافت در پروژه ˈاینترنت اشیاˈ

به گزارش سافت‌گذر به نقل از وب سایت خبری ای.ویک، هی یر هی یر (Here Here) نام پروژه ای است که از ترکیب تحلیل داده ها و رسانه های اجتماعی استفاده می کند تا به کاربران خود در مورد مسایل مختلف اطلاع رسانی کند.

لابراتوار تجارب اجتماعی آینده (FUSE) متعلق به بخش تحقیقات مایکروسافت این پروژه را آغاز کرده است.

این پلتفرم هماهنگ با خدمات تلفن همراه به صورت گزینشی و مرتبط، استتوس های مربوط به رخدادهای محلی را توزیع می کند.

این استتوس ها شبیه به پیام های اجتماعی ای است که دوستان برای هم ارسال می کنند. وب سایت همراه با آن به کاربران این امکان را می دهد که از طریق نقشه ای تعاملی، از مسایل محله خود و آن چه بر آن تأثیر می گذارد بیش تر مطلع شوند.

این خدمات آخرین نمونه از گرایش روبه رشد مایکروسافت به فناوری های تحلیل محور مبتنی بر محل است.

نیویورک برای آغاز تجربه هی یر هی یر انتخاب شده است. هی یر هی یر داده های خود را از مراکز خدمات شهری، اطلاعات، و کمک های غیراضطراری شهر به دست می آورد.

در مرحله بعدی با تحلیل داده ها، مهمترین آن ها را شناسایی می کند و پیام هایش را به نحوی می فرستد که شبیه به پیام هایی باشد که مردم برای تشریح رخدادهای محله برای هم می فرستند.

کتی لندن محقق ارشد مرکز تحقیقات مایکروسافت می گوید که فناوری راهی است برای ساده سازی شیوه بیان مسایل محله که در قالب متنی فشرده شبیه به نوشته هایی که برای دوستان تان می فرستید ارسال می شود.

وی افزود:به جای آن که کاربر مدام در معرض روزآمدسازی ها و آمار محله قرار گیرد هی یرهی یر طوری طراحی شده است که کاربر را به شیوه ای مرتبط تر در موضوع دخیل کند.

این کار با چاشنی زبان طبیعی پیامک ها صورت می گیرد و پیام ها در وب سایت درج می شوند، به مشترکان ایمیل می شوند، و به حساب های کاربری توییتر افراد نیز ارسال می شوند.

به گفته محقق مایکروسافت این ویژگی ها موجب ایجاد ارتباطی مستقیم و انسانی برای انتقال اطلاعات می شود و هی یرهی یر صدایی انسانی به محلات می دهد که امیدواریم گفت وگو راجع به مسایل را ترغیب کند.

براساس اعلام شرکت مایکروسافت با این که هنوز در روزهای نخست کار بر روی این فناوری است، هی یرهی یر جای پایی محکم برای کمک به کاربران در درک مفهوم اینترنت چیزها محسوب می شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19837 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: cyberpolice.ir تاریخ خبر: 1392/12/22 تعداد مشاهده: 1923
سافت گذر