کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318470 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: با برنامه «جلوعقب» از خودتان عکس‌های دوقلو بگیرید!

به گزارش سافت‌گذر ؛ تصاویری که افراد با دوربین جلوی گوشی و تبلت از خود می‌گیرند، مدتی است که با نام «سلفی» بسیار رایج شده‌اند. طی چند ماه اخیر هم برخی برنامه‌نویسان سعی کرده‌اند این حوزه نسبتاً جوان را با ایده‌های مختلف متحول کنند.

 

از این به بعد عکس‌های اندرویدی هم دو جنبه دارند. برنامه «جلوعقب» Frontback برنامه‌ای است که اکنون تقریباً 8 ماه از تولدش می‌گذرد. این برنامه برای گرفتن تصاویر سلفی selfie (عکس از خود) طراحی شده، اما کار آن صرفاً گرفتن تصویر با دوربین جلوی دستگاه نیست.

جلوعقب که تابستان گذشته برای پلتفرم iOS به بازار آمد، به کاربران این امکان را می‌دهد که ابتدا با دوربین جلوی دستگاه از خودشان عکس بگیرند و بلافاصله با دوربین پشت دستگاه هم عکس دیگری بگیرند که در واقع فضای روبه‌رویشان را نشان می‌دهد. محصول نهایی که قابلیت اشتراک در شبکه‌های اجتماعی را هم دارد، تصویری دو تکه از دو دید مختلف است.

اگرچه این کار بسیار ساده و ابتدایی به نظر می‌آید، اما ظاهراً کاربران علاقه بسیار زیادی به این پدیده جدید پیدا کرده‌اند. طبق اعلام کمپانی سازنده، تعداد کاربران این برنامه اخیراً از مرز یک میلیون نفر گذشت و کاربران بیش از 17 میلیون تصویر را فقط در ماه مارس از طریق این برنامه مشاهده کردند.

نسخه اندرویدی جلوعقب که از فروشگاه گوگل‌پلی هم قابل دانلود است، همه ویژگی‌های اصلی نسخه iOS را دارد، از جمله دسترسی به تصاویر ارسالی دوستان، یک بخش «کشف» برای گشت و گذار در تصاویر محبوب، پروفایل‌های کاربری، حالت گرفتن خودکار عکس پس از چند ثانیه، و اعلان‌ها. نسخه اندرویدی یک ویژگی منحصر به فرد هم دارد و آن کار کردن در حالت آفلاین است که به شما اجازه می‌دهد بدون اتصال به اینترنت هم تصاویر دوقلو بگیرید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ جلوعقب که دفتر اصلیش در سان‌فرانسیسکو است، یک کمپانی هشت نفره است که توسط «فردریک دلا فایله» بنیانگذار و مدیرعاملش اداره می‌شود. «دلا فایله» ابتدا قصد داشت یک برنامه اجتماعی با محوریت تصاویر بسازد، اما وقتی این برنامه به شکست خورد، ایده جلوعقب به ذهنش خطور کرد.

 

برنامه Frontback توانسته 3.2 میلیون دلار بودجه ابتدایی از کمپانی‌های «اس‌وی انجل»، «کرانچ‌فاند»، «ایندکس ونچرز»، «لرر ونچرز» و چندین فرد داوطلب دیگر جمع کند. کمپانی جلوعقب که اکنون بیش‌تر تمرکز خود را روی ویژگی‌های اجتماعی و خلاقانه برنامه قرار داده است، بنابر شایعات، پیش از رد پیشنهاد علنی توییتر برای خرید کمپانی جلوعقب، در پاییز 2013 هم پیشنهاد قبلی توییتر را نپذیرفته بود.

سخت است که بخواهیم بگوییم آیا این تصمیم به رد پیشنهاد توییتر، تصمیم درستی بوده یا نه. اما آن‌چه مسلم است این‌که جلوعقب با جذب نیمی از کاربران خود تنها در مدت هشت هفته نشان داده که یک مد گذرا نیست، بلکه دارد جای پای خود را در بین کاربران باز می‌کند.

نمی‌دانیم بر حسب اتفاق بوده یا نه، اما اخبار درباره جلوعقب تنها چند روز پس از آن منتشر شد که یک برنامه جوان و نیمه‌محبوب دیگر در زمینه سلفی به اسم شات Shot هم اعلام کرد تعداد کاربرانش از میلیون نفر گذشته است.

دانلود برنامه Frontback با حجم 2.9 مگابایت (اندروید)

نکته: توجه داشته باشید که اگر در دستگاه خود تصاویری دارید که نمی‌خواهید در دسترس دیگران باشند، از این برنامه و برنامه‌های مشابه استفاده نکنید. این برنامه‌ها و کلاً سیستم‌عامل اندروید به خود اجازه می‌دهند تا هر زمان که لازم ببینند تمام حافظه دستگاه شما را مشاهده کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20371 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/02/10 تعداد مشاهده: 2223
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر