کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317861 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با «نود» سبک دیگری از فناوری تشخیص حرکت را تجربه کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ به نظر می‌رسد هر چند ماه یک بار شیوه جدیدی برای کنترل دستگاه‌ها و رایانه‌ها با استفاده از حرکت‌های دست یا انگشتان بدن اختراع می‌شود. چند هفته پیش یک کمپانی به نام «نود» Nod آخرین نسل از این فناوری را معرفی کرد. این محصول که آن هم نود نامیده شده سبک کاملاً جدیدی از فناوری تشخیص حرکت را به کاربران هدیه می‌دهد.

 

این محصول در اصل یک دستگاه شبیه به انگشتر است که روی انگشت اشاره فرد پوشیده می‌شود. از طریق بلوتوث به یک دستگاه پشتیبانی شده وصل می‌شود و بنا به ادعای کمپانی سازنده، از این طریق می‌تواند با حرکت موجی انگشت همه این دستگاه‌ها را کنترل کند.

ویدیوی نمایشی کمپانی که لینک تماشای آن را در انتهای همین پست می‌توانید ببینید، نشان می‌دهد که چگونه یک کاربر با استفاده از انگشت خود و انگشتر نود، برنامه نت‌فلیکس را روی یک تلویزیون هوشمند با سیستم‌عامل اندروید کنترل می‌کند. حتی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با همین انگشتر بازی محبوب هیلو Halo را بازی کرد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ انگشتر نود در 12 اندازه مختلف عرضه خواهد شد و کمپانی سازنده می‌گوید از سیستم‌عامل‌های ویندوز، OS X ، اندروید، iOS و برخی سیستم‌عامل‌های دیگر پشتیبانی خواهد کرد. کمپانی سازنده در حال حاضر پیش‌فروش این محصول را آغاز کرده و آن را به قیمت 149 دلار پیش‌فروش می‌کند. محصول نهایی قرار است پاییز امسال به دست کاربران برسد.

آن موقع است که می‌توانیم ببینیم آیا این دستگاه می‌تواند به رقیبی جدی برای کینکت مایکروسافت تبدیل شود و به یک پروژه شکست خورده دیگر تبدیل خواهد شد، مثل دستگاه لیپ Leap که سال گذشته شکست خورد (و البته این دستگاه را هم به طور مفصل به شما معرفی خواهیم کرد).

لینک سایت رسمی و بسیار جالب Nod که شامل ویدیوی نمایشی آن هم می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20479 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/02/16 تعداد مشاهده: 1454
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر