کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317975 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وبلاگ «گاف‌پرس» اشتباه‌ رسانه‌ها را معرفی می‌کند

وبلاگ گاف‌هاي رسانه‌يي با هدف معرفي و شرح اشتباه‌هاي معمول رسانه‌ها راه‌اندازي شد.

 وبلاگ «گاف پرس ايران» به نشاني http://gaffpress.blogfa.com با هدف كشف، معرفي و شرح اشتباه‌ها و گاف‌هاي معمول رسانه‌يي جامعه نظير اشتباه‌هاي تايپي و مفهومي راه‌اندازي شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

نويسنده يا نويسندگان اين وبلاگ كه گاف‌هاي رسانه‌يي را واقعيت تلخ مي‌دانند كه امروز به يك اتفاق معمول در جامعه تبديل شده است، معتقدند: در سال‌هاي اخير و با تعدد رسانه‌يي كه برخي كارشناسان از آن به‌عنوان هرج و مرج رسانه‌يي، برخي به‌عنوان تكثر و برخي هم به‌عنوان هزينه لازمه مسير توسعه رسانه‌يي در كشور از آن ياد كرده‌اند، تعداد گاف‌ كردن‌هاي رسانه‌يي بيش از پيش شده است.

گفتني است؛ از زمان راه‌اندازي اين وبلاگ، تعدادي از خبرگزاري‌ها، سايت‌هاي خبري، هفته‌نامه‌ها و شبكه‌هاي تلويزيوني در دام معرفي اين گاف‌ها افتاده‌اند.

براساس معرفي نويسندگان اين وبلاگ، وبلاگ "گاف پرس ايران" فعلا به‌صورت آزمايشي و توسط گروهي از اهالي رسانه تاسيس شده است تا واقعيت‌هايمان را جايي تجميع كند و به رخ بكشاند. اين گاف‌ها شامل اشتباه تايپي و حرفي، خبرهاي داراي گاف‌هاي مفهومي اساسي و نيز خبرهاي گاف‌داري كه تعمدا در جامعه منتشر مي‌شوند، هستند.

در معرفي اين وبلاگ آمده است: "مي‌گويند واژه «گاف» واژه‌اي انگليسي است (Gaffe) يعني خيط کردن يا دسته گل به آب دادن. امروزه بيش‌تر خطاي فردي يا اشتباه لفظي يک مقام رسمي در سطح جامعه و يا در مقياس ديپلماتيک را گاف مي‌گويند. اما چندي است كه در فضاي توسعه‌ي رسانه‌يي، گاف رسانه‌يي هم افزون شده است و اين عبارت، بيش‌تر به گوش مي‌رسد.

اساسا بررسي اسناد تاريخ معاصر نشان مي‌دهد كه همزمان با تجدد، اشتباه‌هاي معمول هم از طريق رسانه‌ها در سطح جامعه توسعه يافته‌اند كه هرچند ممكن است در ابتداي امر به‌عنوان يك گاف به‌شمار رفته باشند، اما در كمال تعجب، بعدا به سندي بر متجدد بودن تبديل شده‌اند. از همين رو دور از انصاف نيست اگر رسانه‌ها را در اصلاح خطاهاي گذشته خود مسوول بدانيم؛ يا شايد غير از اين انديشيدن، بي‌انصافي باشد.

حال بگذريم كه در بررسي تاريخ رسانه‌هاي معاصر همچنين كم نيستند خبرهاي نادرست يا توام با خطاهاي مفهومي كه گاه براي سنجش حساست‌سنجي جوامع يا با اهداف اقتصادي و سياسي خاصي منتشر شده‌اند و درواقع، از پتانسيل ميزان وجود خطاي استاندارد در هر رسانه، به نفع مطامع فرد يا گروه و جرياني خاص استفاده سوء كرده‌اند.

همان‌طور كه گفتيم، در سال‌هاي اخير و با تعدد رسانه‌يي كه برخي كارشناسان از آن به‌عنوان هرج و مرج رسانه‌يي، برخي به‌عنوان تكثر و برخي هم به‌عنوان هزينه لازمه مسير توسعه رسانه‌يي در كشور از آن ياد كرده‌اند، تعداد گاف‌ كردن‌هاي رسانه‌يي بيش از پيش شده است و وقتي به همان رفتار تاريخي رسانه‌ها كه اشاره كرديم افزوده شده، انگار اين واقعيت تلخ، به نوعي اتفاق معمول تبديل شده كه خيلي وقت‌ها كك كسي را هم نمي‌گزاند!"

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2055 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/01/26 تعداد مشاهده: 1305
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر