کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جراحی پلاستیک 15 هزار دلاری برای گرفتن «سلفی»

به گزارش سافت‌گذر ؛ خانم استعدادیاب لس‎آنجلسی که معتقد بود «خود مجازی‌اش» دقیقاً به اندازه خود واقعی‌اش اهمیت دارد، تصمیم گرفت چانه و قسمت‌های دیگر صورتش را... تغییر دهد.

 
چانه هم چانه‌های قدیم!

امروز می‌خواهیم درسی از درس‌های زندگی را برای شما بازگو کنیم که همواره باید آن را به یاد داشته باشید. اگر می‌ترسید که آن را فراموش کنید، لطفاً در گوشی خود یادداشت کنید، در کیف پول خود نگه دارید و یا آن را به یکی از این دستگاه‌های پوشیدنی خود بسپارید.

درس زندگی امروز این است: «چهره شما در دنیای مجازی دقیقاً به اندازه چهره‌تان در دنیای واقعی اهمیت دارد.»

این درس را خود من از باد هوا یاد نگرفته‌ام، بلکه آن را از دهان «تریانا لاوی» شنیدم، وقتی با «ای‌بی‌سی نیوز» مصاحبه می‎کرد. البته نمی‌توانم تضمین کنم که دهانی که در ویدئوی ای‌بی‌سی نیوز در حال صحبت کردن بود، همان دهان لاوی بوده باشد. لاوی کیست؟ همان خانمی است که تصمیم گرفت 15 هزار دلار بابت جراحی پلاستیک بدهد تا در تصاویری که از خودش می‌گیرد، همان تصاویری که سلفی نامیده می‌شوند، زیباتر شود.

توصیه من: همین‌طور که‌ دراز کشیده‌اید یا نشسته‌اید، چندین بار گوشی خود را محکم به سرتان بکوبید و افسوس بخورید که چرا آدم فضایی‌ها به زمین نمی‌آیند تا طرز زندگی کردن را به ما بیاموزند. بعد دوباره بیایید، چون می‌خواهم بیش‎تر در مورد این مسئله برایتان توضیح دهم.

به گزارش سافت‌گذر ؛ خانم لاوی معتقد است که «چانه قبلی در زمان عکس گرفتن، جلوی نور طبیعی روز را می‎گرفت!» شاید تصور کنید که خب حذف آن تصویر و گرفتن عکس از زاویه‌ای دیگر می‌توانست راه‌حل به‌صرفه‌تری باشد. اما نه. این چانه دیگر برای خانم لاوی چانه بشو نبود. ضمناً خود شما هم وقتی به عکس خود نگاه می‌کنید، اولین چیزی که می‌بینید چیست؟ چانه‌تان است دیگر!

لاوی از شما می‎خواهد تنها یک چیز را درک کنید، البته اگر تا کنون به این نکته پی نبرده‌اید: «امروزه با گسترش اینترنت در واقع «خود مجازی» شماست که چهره واقعی شماست.» چرا این مسئله تا این حد اهمیت دارد؟ چون «شما می‎توانید با گوشیتان هر روز خود مجازیتان را از نو بسازید.» نمی‎توانید هر روز همان فرد دیروزی باشید. این مسئله همه را خسته می‌کند. به ویژه خود شما را.

آیا اشاره کردم که لاوی یک استعدادیاب لس‎آنجلسی است؟ در دنیای وی، عکس شاید واقعاً همه چیز باشد. البته تا زمانی که در دنیای واقعی دهان خود را باز کنید. وی در واقع دو سال پیش جراحی کرده بود، اما از آن موقع تا کنون همه نوع تغییرات کوچک و بزرگ را در صورت خود انجام داده تا بتواند زیبایی مجازی خود را حفظ کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ بنابراین پیام اخلاقی این داستان بسیار روشن است: اگر چهره مجازی خود را به بهترین شکل بسازید، می‎توانید از بابت موفقیت و شادی خود «مجازاً» مطمئن باشید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20563 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/02/21 تعداد مشاهده: 1631
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1393/02/22 02:47
خر کمه از قبرص میارن