کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318468 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی اپلیکیشن‌های ایرانی

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن تلفن هوشمندی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد.

بلوپ

بلوپ محصول یک تیم جوان ایرانی است که اغلب دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف می‌باشند. این بازی در مدت چهار روز بیش از ۵۰۰۰ بار دانلود شده است. هدف تیم توسعه‌دهنده ساخت بازی‌هایی است که بتوانند با نمونه‌های خارجی رقابت نمایند.

بر اساس توضیح تیم توسعه‌دهنده، بلوپ‌ها موجودات فضایی عجیب غریبی هستند که سعی در تسخیر کل کائنات دارند. آن ها به سیاره‌های هدف می‌چسبند و آن‌ها را متلاشی می کنند. نقش شما در بازی هدایت آن‌ها به سوی هدف است که با توجه به موانع موجود در بازی همیشه هم خیلی ساده نیست.

این بازی توسط تیم توسعه‌دهنده (Xee Lab) به زومیت معرفی شده است.

Bloop

دانلود بلوپ از کافه بــازار (۱۷ مگابایت)

SkySlider

SkySlider هم یک بازی ایرانی است که توسط آقای محمد قدیم‌زاده طراحی شده است. در SkySlider شما یک خلبان هستید که با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوید. از ویژگی‌های مهم بازی SkySlider گرافیک عالی و شاداب آن است.

بازی SkySlider توسط آقای محمد قدیم‌زاده به زومیت معرفی شده است.

SkySlider

دانلود SkySlider از فروشگاه آیتونز (۱۱ مگا‌بایت)

اپر (Apper)

دنبال کردن نرم‌افزارها و به روز رسانی‌های اپ‌استور کاری آسانی نیست. ممکن زمان زیادی از کاربر برای جستجو و یافتن اپلیکیشن‌های مورد علاقه صرف شود. اپلیکیشن ایرانی اپر، برای حل‌کردن این مشکل طراحی شده است. اپر توسط آقای رضا رنجبران طراحی شده و به کاربر کمک می‌کند که از جدیدترین و بهترین برنامه‌های ایرانی اپ‌استور آگاه شود.

اپلیکیشن Apper توسط آقای رضا رنجبران به زومیت معرفی شده است.

Apper

دانلود Apper از فروشگاه آیتونز (۷ مگا‌بایت)

سالنامه ۱۳۹۳

یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های تقویم اندروید، اپلیکیشن سالنامه ۱۳۹۳ است که توسط آقای امید احمدیان طراحی شده است. رابط کاربری زیبا و ساده سالنامه ۱۳۹۳ از ویژگی قابل توجه این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

سالنامه ۱۳۹۳ توسط آقای امید احمدیان به زومیت معرفی شده است.

ویژگی‌ها:

• مکان ثبت قرار ملاقات‌ها و ایجاد لیست کاری روزانه
• امکان درج یادداشت برای تمامی روزها
• یادآوری رویدادهای مهم مانند تاریخ‌های تولد

Persian Calendar 1393

دانلود سالنامه ۱۳۹۳ از کافه بــازار (۴ مگابایت)

 اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20567 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/02/22 تعداد مشاهده: 1810
کلید واژه ها: ,
سافت گذر