کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318468 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه میزان استفاده داده خود را در گوشی بصورت لحظه‌ای بررسی کنیم؟

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اگر شما مالک یک دستگاه اندرویدی هستید که نسخه سیستم‌عامل آن 4 به بالا باشد، مطمئناً با ابزار میزان استفاده داده (Data Usage Tool) آشنا هستید. این ابزار که بصورت پیش‌فرض در اندروید گنجانده شده است، به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی دریابید که گوشی‌هوشمند شما و برنامه‌هایش، به تبادل چه میزانی از داده در طول دوره مالی جاری پرداخته‌اند. اما اگر شما به ابزاری نیاز دارید که میزان مصرف پهنای‌باند دستگاه اندرویدی شما را به صورت کاملا بلادرنگ و با جزئیات بیشتر محاسبه نماید و مشخص کند که درست در همین لحظه چه برنامه‌ای دقیقاً در حال انتقال چه میزان از داده است، پس باید به دنبال برنامه‌ای باشید که مشخصاً برای همین منظور تهیه شده باشد. برنامه‌های کاربردی که بدین منظور برای معرفی به شما انتخاب نموده‌ایم، به منظور بررسی میزان دریافت و ارسال اطلاعات به صورت لحظه‌ای ارائه شده‌اند. با ما همراه شوید.

1. NetLive

NetLive
بگذارید با یه برنامه بسیار ساده در این رابطه یعنی نت‌لایو شروع کنیم. پس از نصب و فعال‌سازی، برنامه خود را در قسمت اعلانیه‌های دستگاه اندرویدی شما جای خواهد داد  تا میزان داده‌های ورودی و خروجی را به شما اطلاع دهد. شاید شما مایل باشید تا مدت‌زمان بروزرسانی این اطلاعات را تا یک ثانیه کاهش دهید تا آماری کاملاً لحظه‌ای به شما ارئه شود یا این مدت‌زمان را افزایش دهید تا در میزان مصرف باطری دستگاه شما صرفه‌جویی شود.به‌خاطر داشته باشید که نت‌لایو به همراه یک ویجت برای صفحه خانه ارائه می‌شود که در صورت عدم رضایت شما از بخش اعلانیه‌ها، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

2. Network Monitor Mini

Network-Monitor-Mini
این برنامه نیز ممکن است به سادگی برنامه قبلی که معرفی کردیم، به نظر برسد؛ اما در واقع این برنامه کمی پیشرفته‌تر از مورد پیشین است. این برنامه بسیار منعطف بوده و به شما اجازه می‌دهد تا با تغییر رنگ، موقغیت، میزان شفافیت و اندازه‌ی فونت اطلاعات، آن را به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید نسخه حرفه‌ای این برنامه را با قیمت یک دلار خریداری نمایید تا امکانات بیشتری در اختیار شما قرار بگیرید. ویژگی‌هایی نظیر: گزینه‌ای برای نمایش اطلاعات در نوار وضعیت، پنهان‌سازی قرائت در زمانی که ترافیکی وجود ندارد و مواردی دیگر.

3. Cool Tool

Cool-Toolبرنامه بعدی کول‌تول نام دارد که می‌توان آن را یک ابزار All-in-one و کامل در زمینه بررسی و پایش فعالیت سیستم نام برد. این برنامه اطلاعاتی لحظه‌ای و بلادرنگ را در رابطه با دستگاه اندرویدی، فرکانس پردازنده، مصرف رم، دمای باتری، وضعیت GPS و دیگر آیتم‌های مشابه را در اختیار شما خواهد گذاشت. صدالبته که آمار شبکه نیز در این لیست وجود دارد؛ اما شما می‌بایست اول آنها را فعال کنید. بدین منظور به Labels panel رفته و Network Traffic را فعال نمایید. همچنین از همین بخش تنظیمات می‌توانید موقعیت نمایش ابزارها را نیز انتخاب کنید. برای حذف نمایش تبلیغات و دسترسی به آماری پیشرفته‌تر در رابطه با شبکه، می‌باست نسخه حرفه‌ای این برنامه را خریداری نمایید.

4. Internet Speed Meter Lite

Internet-Speed-Meter-Lite
و اما به عنوان آخرین برنامه، تصمیم داریم برنامه Internet Speed Meter Lite را به شما معرفی کنیم. این برنامه اطلاعات مختصر و مفیدی را در نوار وضعیت شما به نمایش در آورده و آنها را هر یک ثانیه به‌روز خواهد کرد. همچنین این برنامه به موازات بررسی ترافیک تبادلی لحظه‌ای، به تهیه گزارش از مجموع مصرف روزانه شما نیز خواهد پرداخت. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اندک و خرید نسخه کامل، از قابلیت مخفی‌شدن خودکار برنامه در صورت عدم وجود هیچگونه‌ ترافیکی، بهره‌مند شوید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20607 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/02/25 تعداد مشاهده: 1948
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر