کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317574 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حافظه فلش اپیسر به دنیای آب­نبات‌ها قدم گذاشت

به گزارش سافت گذر به نقل از برسام؛ حافظه‌های فلش OTG که به‌طور خاص برای استفاده به ­همراه گوشی‌های هوشمند و تبلت­های اندرویدی طراحی‌شده، روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند و افراد بیشتری به دنبال خرید مدل‌های مختلف آن می‌روند. کمپانی اپیسر نیز که سابقه‌ای طولانی در زمینه حافظه‌ها از انواع مختلف دارد، مدتی است که مدل‌های مختلف حافظه‌های فلش OTG را به بازار ارائه کرده و در آخرین قدم برای افزودن تنوع به سبد این سری از محصولات، مدل جدیدی به نام AH170 با طرح مشابه آب‌نبات‌های نواری تولید و عرضه کرده است.

حافظه فلش

طراحی این حافظه فلش به ­همان سبک و سیاق مدل‌های قبلی همچون AH172، AH171 و مدل اختصاصی جام جهانی AH174، به شکلی شاداب و سرزنده بارنگ‌های روشن طراحی‌شده است. بدنه با کمک مواد سیلیکاژل ساخته‌شده و حسی خوب از نگهداری و استفاده آن منتقل می‌کند، به‌نحوی‌که دیگر نمی‌توان در برابر آن مقاومت کرد و حس راحتی آن باعث کاهش فشارهای روزمره از شانه‌های شما خواهد شد! حافظه فلش OTG مدل AH170 کاملاً ساده و بی‌آلایش است و هیچ‌چیزی برای پنهان کردن ندارد و در دورنگ نارنجی و سبز ملایم عرضه‌شده است.

حافظه فلش

AH170 نیز مانند دیگر اعضای خانواده خود در ظرفیت‌های ۸ تا ۳۲ گیگابایتی عرضه‌شده است تا بتوانید بر محدودیت‌های حافظه ذخیره‌سازی داخلی انواع گوشی‌ها و تبلت­ها فائق آیید. همچنین این مدل نیز دارای یک مبدل microUSB به USB است تا بتوانید به‌راحتی آن را به پورت USB 2.0 لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل کرده و به‌سرعت فایل‌های خود را منتقل کنید. برای استفاده از حافظه‌های فلش OTG همچون Apacer AH170 به هیچ ابزار یا پیش‌نیازی احتیاج نداشته و تنها کافی­است یک گوشی یا تبلت اندرویدی باقابلیت پشتیبانی از حافظه‌های OTG در اختیار داشته باشید تا از این ابزار انعطاف‌پذیر شیرین نهایت استفاده را ببرید.

حافظه فلش OTG اپیسر مدل AH170 با گارانتی داده پرداز رایانه متین در فروشگاه‌های کامپیوتری سراسر کشور عرضه می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20640 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/02/27 تعداد مشاهده: 1623
سافت گذر