کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال کلید خورد

چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال با انتصاب اعضاي شوراي سياستگذاري از سوي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي کليد خورد.

 سيدمحمد حسيني - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي - طي احکام جداگانه‌اي، لطف‌الله سياهکلي (معاون سازمان صدا و سيما)، حجه‌الاسلام و المسلمين محي‌الدين بهرام محمديان (معاون وزير آموزش و پرورش)، محمدمهدي نژاد نوري (معاون وزير علوم، تحقيقات و فنآوري)، عبدالمجيد رياضي (معاون وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات و عضو سه دوره شوراي سيلست‌گذاري)، پرويز کرمي (مشاور وزير و مدير کل روابط عمومي و امور بين‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و عضو سه دوره شوراي سياستگذاري)، عيسي زارع پور (رييس مرکز توسعه فنآوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال و عضو سه دوره شوراي سياستگذاري)، ميثم نيلي (صاحبنظر در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال و عضو سه دوره شوراي سياستگذاري)، مهدي صرامي (معاون مرکز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال و عضو سه دوره شوراي سياستگذاري) و ابوذر خياطي (صاحبنظر در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال) و رضا حميدي (معاون اداره كل حوزه وزارتي) را به‌عنوان اعضاي شوراي سياستگذاري چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال منصوب کرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حکم انتصاب اعضاء آورده است: نظر به اهميت فرهنگ‌سازي در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال و آشنا كردن آحاد مردم با ظرفيت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌هاي اين فضاي نوين فرهنگي و نيز لزوم بسترسازي مناسب براي توليد انبوه محتواي هماهنگ با ارزش‌هاي فرهنگي نظام در فضاي رسانه‌هاي ديجيتال به‌عنوان عضو شوراي سياستگذاري چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال منصوب مي‌شويد.

او در بخش ديگري از حكم خود با تاكيد بر حضور موثر اعضاء در جلسات شورا و ارائه طرح‌هاي نوين و برنامه‌ريزي‌هاي دقيق اظهار اميدواري كرده است اين رويداد مهم فرهنگي هرچه باشكوه‌تر و غني‌تر از سال‌هاي گذشته برگزار گردد.

همچنين وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، عيسي زارع‌پور، رييس مرکز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال، را به عنوان دبير چهارمين جشنواره و رييس چهارمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال منصوب کرد.

چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در بخش‌هاي اصلي نرم‌افزارهاي رايانه‌يي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، بازي‌هاي رايانه‌يي، پايگاه‌هاي اينترنتي و بلاگ‌ها، هنرهاي ديجيتال، فن‌آوري و نوآوري در رسانه‌هاي ديجيتال و چندين بخش جانبي در مهرماه سال جاري در محل مصلي بزرگ امام خميني (ره) برگزار خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2113 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/06 تعداد مشاهده: 1309
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر