کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757133234 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318433 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین لپ‌تاپ‌های وایو پس از انتقال به JIP معرفی شدند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت خوانده‌اید، کمپانی سونی بخش تولید لپ‌تاپ‌های سری وایو خود را به کمپانی ژاپنی JIP واگذار کرد. این کمپانی در زمان خرید وایو اعلام کرد که تولیدات خود را فقط برای بازار ژاپن عرضه خواهد کرد. حال دو مدل از لپ‌تاپ‌ها وایو در ژاپن معرفی شده‌اند.

سونی در تاریخ 17 بهمن ماه سال گذشته رسماً فروش بخش تولید لپ‌تاپ‌های سری وایو را به JIP واگذار کرد. این کمپانی کهنه‌کار هدف از این فروش را تمرکز بیشتر روی تلفن‌‌های‌هوشمند و تبلت‌ها خواند، چراکه بازار پی‌سی‌ها با رشد منفی روبرو بوده و هر ساله نیز شاهد کاهش فروش این ابزار‌ها در بازار هستیم.

کمپانی JIP‌ در زمان خرید نیز اعلام کرده بود که محصولات خود را فقط برای بازار ژاپن عرضه خواهد کرد. هم‌اکنون این کمپانی پرده از دو مدل با نام‌های Vaio Fit و Vaio Pro برداشته است. این لپ‌تاپ‌ها فاقد برند سونی هستند، اما می‌توان آن‌ها را از طریق فروشگاه محصولات آنلاین سونی تهیه کرد.

VaioInt

پستی نیز در وب‌سایت Vaio.com منتشر شده که نشان از فعالیت این برند در دامنه‌ی کوچک‌تری در مقایسه با قبل دارد. بخش تولید محصولات وایو با ساختار جدید تنها پذیرای 240 نفر کارمند است، اما این تیم در تلاش هستند تا DNA محصولات وایو را حفظ کنند. Vaio Corporation که به تولید لپ‌تاپ‌های سری وایو مشغول خواهد شد، بصورت رسمی از امروز آغاز به‌کار کرد. سونی 5 درصد از سهم این کمپانی را در اختیار دارد. این کمپانی هنوز از برنامه‌های خود مبنی بر احتمال حضور در بازار‌های بین‌المللی سخنی به میان نیاورده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21395 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/04/11 تعداد مشاهده: 1976
کلید واژه ها: ,
سافت گذر