کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317933 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون در صدر پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه می

سازمان‌ها و گروه‌هایی هستند که میزان فروش محصولات را در دوره‌های مختلف محاسبه می‌کنند. حال نیز گروهی، پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه می را شناسایی و معرفی کردند.

آیفون

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ لیستی که توسط این گروه نسبت به پرفروش‌ترین اسمارت فون‌ها منتشر شده است نکته بسیار جالبی دارد. با وجود اینکه کم‌کم به پایان پرچم‌داری آیفون ۵s نزدیک می‌شویم، اما همچنان این گوشی پرفروش‌ترین گوشی در میان اسمارت فون های قدرتمند بازار است.

در این لیست مقام اول را آیفون ۵s، مقام دوم را گلکسی s5 و مقام سوم را گلکسی s4 کسب کرده‌اند. در سایر جایگاه‌ها نیز به ترتیب گلکسی نوت ۳، آیفون ۵c، آیفون ۴s، گوشی Xiaomi MI3، گلکسی s4 مینی، Hongmi Redrice xiaomi و گلکسی گرند ۲ جای گرفته‌اند.

آیفون

شاید با مشاهده این لیست همانند ما سوالی در ذهنتان ترسیم شود که محصولات سایر کمپانی‌ها چرا در لیست نیستند، اما پاسخ صحیح این است که اکسپریا Z1، هواوی Honor 3C و ال‌جی G2 در میان بیست پرفروش جای گرفته‌اند.
وجود پنج محصول از کمپانی سامسونگ در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها شاید تاثیر تبلیغات بسیاری است که این شرکت انجام می‌دهد.
شایان ذکر است که این آمار از میان ۳۵ کشور دنیا جمع آوری شده‌اند و تا حدودی یک جامعه آماری بزرگی را شامل می‌شود. این آمار گاه گاهی منتشر می‌شوند که تاحدود زیادی واقعیت دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21678 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/26 تعداد مشاهده: 1610
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر