کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317979 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایجاد نخستین مرکز تجاری IT ایران در برزیل

نخستين نسخه بسته حمايتي صادرات نرم‌افزار در سال 86 آماده و بخش‌هايي از آن اجرا شد و قرار است بخش‌هاي باقيمانده مانند استاندارسازي محصولات صادرات و يا ايجاد مراكز تجاري در خارج از كشور را با هماهنگي سازمان توسعه تجارت در سال جاري اجرايي كنيم.

محمدرضا طلايي - نائب رييس اتحاديه صادركنندگان نرم‌افزار - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره کارکردهاي بسته حمايتي توسعه صادراتي در بخش نرم‌افزار گفت: کمک به ارتقاء توان صادراتي برخي از محصولات صادراتي کشور براي رقابت در بازارهاي هدف، پوشش بخشي از هزينه‌هاي برگزاري و يا حضور در نمايشگاه‌هاي خارج از کشور، پرداخت بخشي از هزينه‌هاي هيات‌هاي تجاري، بازاريابي اعزامي به بازارهاي هدف و يا پذيرش هيات‌هاي خارجي از جمله كاركردهاي آن است.

او پوشش بخشي از هزينه‌هاي ثبت محصول يا نام و علامت تجاري در بازار هدف، کمک به توسعه صادرات محصولات و يا خدمات با تکنولوژي بالا به منظور رقابت‌پذيري در مقابل رقباي خارجي و همچنين ايجاد مراکز تجاري و يا شبکه توزيع خارج از کشور را از ديگر اهدافي که بسته حمايتي صادرات در پي دستيابي به آن است برشمرد.

نخستين مركز تجاري IT ايران در برزيل

نايب رييس اتحاديه صادركنندگان نرم‌افزار همچنين گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌اي كه با برزيل داريم، مي‌خواهيم نخستين مركز تجاري فن‌آوري اطلاعات در برزيل را تاسيس كنيم كه با هماهنگي‌هاي صورت گرفته و مكاتبات‌مان با سازمان توسعه تجارت اين موضوع در دست پيگيري است.

به گفته او بازار كشور برزيل يكي از پايگاه‌هايي است كه مي‌تواند محصولات ايراني در حوزه نرم‌افزار را در اين منطقه معرفي كند.

به گزارش ايسنا نايب رئيس اتحاديه صادركنندگان نرم‌افزار پيش از اين نيز در گفت‌وگو با ايسنا گفته بود: نمايندگان اتحاديه‌ صادركنندگان نرم‌افزار ايران كه همراه با رئيس جمهور و در قالب هيات تجاري ـ‌ بازاريابي اعزامي از سوي سازمان توسعه تجارت ايران به برزيل سفر كرد، در خلال سومين همايش تجاري دو كشور مذاكرات خود را با مجموعه Softex (انجمن توسعه نرم‌افزار برزيل) براي توسعه همكاري‌هاي دو جانبه آغاز كرد كه در اين همايش نمايندگان اتحاديه صادركنندگان نرم‌افزار ايران به همراه دو شركت فعال عضو اتحاديه‌ ضمن ارائه تاريخچه فعاليت‌هاي صادراتي اتحاديه و معرفي اعضا به طرف برزيلي، خواستار گسترش روابط دو كشور در بخش نرم‌افزار شدند.

او با بيان اين كه با حمايت معاون وزير بازرگاني و رئيس كل سازمان توسعه تجارت ايران، تفاهم‌نامه‌اي بين طرف ايراني و برزيلي به امضا رسيد، اظهار كرده بود: در اين تفاهم‌نامه طرفين نسبت به موارد همكاري دو جانبه جهت آموزش، معرفي فعاليت حوزه IT هر دو كشور، اعزام هيات تخصصي فن‌آوري اطلاعات توسط طرفين جهت انجام مذاكرات مستقيم شركت‌ها، فراهم كردن فضاي مناسب جهت حضور اعضا در نمايشگاه‌ها و جشنواره IT هر دو كشور، همكاري دو جانبه جهت حضور در كشورهاي ثالث جهت ارائه محصولات و ارتقاء سطح مبادلات تجاري حوزه، به ارزش 150 ميليون دلار تا پايان سال 2010 توافق كردند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2254 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/22 تعداد مشاهده: 1252
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر