کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757580565 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318465 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 قابلیت جدید ویندوز 10

نوبتی هم که باشد بعد از مدت‌ها نوبت عرض‌اندام کردن غول نرم‌افزاری دنیا و روشن کردن استراتژی ردموندی ها برای سیستم‌عامل جدید است. دیشب مایکروسافت در سانفرانسیسکو همایشی تقریباً خصوصی با بعضی از شرکای سخت‌افزاری و عده‌ای از اهالی رسانه داشت که در طول این همایش اقدام به معرفی نام و بعضی از ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز کرد.

با 10 قابلیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت آشنا شوید!


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ همانطور که می‌دانید مایکروسافت سنت‌شکنی کرده و با جهشی 2 پله‌ای ویندوز جدید را Windows 10 نامیده است. به نظر می‌رسد مایکروسافت به هدف چندین و چندساله خود بسیار نزدیک شده و انتظار می‌رود در آینده‌ای نه‌چندان دور سیستم‌عاملی با قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های مختلف را رونمایی کند. در جلسه‌ی یادشده تنها به نکاتی کوتاه و مختصر از ویژگی‌های جدید ویندوز آینده اشاره‌شده و صرفاً هدف از بیان آن‌ها نیز آشنایی شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت برای دیدن راه ویندوز در آینده بوده است. ما در ادامه به 10 ویژگی جدید در ویندوز 10 اشاره خواهیم کرد.

با 10 قابلیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت آشنا شوید!

منوی استارت جدید در ویندوز 10:

مایکروسافت بعد از بازخورد منفی از حذف منوی استارت در ویندوز 8، تصمیم به انتشار به‌روزرسانی جدیدی بانام 8.1 کرد که در آن دکمه‌ی استارت به‌جای خود بازگشت. ولی اکنون به نظر می‌رسد در ویندوز 10 منوی استارت شاهد تغییراتی از قبیل باز شدن منو به‌صورت سنتی باقابلیت پین کردن نرم‌افزارهایی مختلف حتی نرم‌افزارهایی که برای نسخه‌ی دسکتاپ طراحی نشده‌اند اشاره کرد.

با 10 قابلیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت آشنا شوید!

همه‌چیز در قالب پنجره:

به نظر می‌رسد مایکروسافت در نسخه‌ی آتی ویندوز امکان اجرای نرم‌افزارهایی که با رابط کاربری لمسی سازگار هستند را نیز به محیط دسکتاپ بیاورد. در کنار این ویژگی اضافه شدن یا به‌نوعی بازگشت دکمه‌های بستن و کوچک کردن در گوشه‌ی پنجره‌های نرم‌افزارها می‌توان اشاره کرد.

با 10 قابلیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت آشنا شوید!

چندین دستکتاپ یا همان صفحه‌ی کار در ویندوز 10:

امکان دارد صفحه‌ی اصلی کار شما در ویندوز بسیار شلوغ باشد و یا چندین نفر از یک سیستم استفاده نمایید و هر شخص خواهان قرار دادن نرم‌افزارهای دلخواه بر روی دسکتاپ باشد.در ویندوز 10 امکان استفاده از چندین دسکتاپ و قابلیت سوئیچ بین آن‌ها فراهم گردیده است.

جست‌وجوی سریع‌تر:

مایکروسافت قصد دارد  File Explorer ویندوز 10 را به‌نوعی هوشمند سازد تا پوشه‌هایی که شما بیشتر به آن‌ها سر می‌زنید را به خاطر سپرده تا در صورت جستجوی فایلی ، پوشه‌های پربازدید را در رأس جستجو قرار دهد.با این کار احتمال سریع‌تر پیدا شدن فایل نیز افزایش خواهد یافت.

اضافه شدن دکمه‌ی کار:

با کلیک بر روی این دکمه که قرار است به ویندوز 10 بیاید، می‌توان به‌سرعت بین نرم‌افزارها و دسکتاپ‌های متفاوت سوئیچ کرد.

کلید ها و میان‌برهای جدید:

یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه‌شده به ویندوز 10 خط فرمان قابل‌برنامه‌ریزی است که فرد می‌تواند با برنامه‌ریزی آن به‌صورت شخصی یک میانبر برای اجرای هر فرمانی استفاده نماید.

File Explorer جدید:

در نسخه‌ی آتی ویندوز شاهد  File Explorer جدید خواهیم بود که بر روی آن دکمه‌ی خانه باقابلیت تعریف هر صفحه‌ای اشاره کرد.همچنین دکمه‌هایی بر روی آن به‌منظور سهولت در اشتراک گزاری فایل‌ها و صفحات بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی تعبیه‌شده است.

با 10 قابلیت جدید ویندوز 10 مایکروسافت آشنا شوید!

قالب‌بندی بهتر صفحه:

ویندوز جدید این امکان را می‌دهد که به‌صورت هم‌زمان از 4 نرم‌افزار استفاده کنید و تمام آن‌ها را به‌صورت کامل مشاهده نمایید.در این طرح جدید، صفحه به یک مربع تقسیم می‌شود. ویندوز جدید هم‌چنین نرم‌افزارهایی که به‌طور پنهان در حال فعالیت می‌باشند را به کاربر اطلاع می‌دهد و حتی به‌طور هوشمند پیشنهادهایی باکار در حال انجام کاربر برای استفاده از نرم‌افزارها و پر کردن فضای خالی صفحه ارائه می‌کند.
تطبیق با رابط کاربری:

بهترین امکان معرفی‌شده در ویندوز 10 را می‌توان به اینجا محیطی  که در آن‌هم استفاده از موس و کیبورد وجود دارد و هم صفحه‌ی لمسی. ویندوز جدید به‌طور خودکار در شرایط وصل و استفاده از موس و کیبورد نرم‌افزارها و محیط را برای استفاده از آن‌ها آماده می‌کند و در صورت استفاده از صفحه‌ی لمسی محیط را با این رابط کاربری تطبیق خواهد داد.

یک فروشگاه برای همه:

انتظار می‌رود در نسخه‌ی آتی یک استور یا فروشگاه برای دریافت نرم‌افزارها وجود داشته باشد که هم‌اکنون نیز این کار شروع‌ شده است.با این ویژگی نرم‌افزارهای طراحی‌شده قابلیت اجرا بر روی‌ گوشی و هم سیستم‌های رومیزی را خواهند داشت.

دراین‌بین اطلاعاتی از صفحه‌ی آگاه‌سازی‌ها و دستیار صوتی مایکروسافت قید نشده اما به‌طور یقین این دو ویژگی از قابلیت‌های ویندوز 10 خواهند بود. درهرصورت باید منتظر ماند تا مایکروسافت در آینده نسخه‌ی پیش‌نمایش را منتشر کند زیرا نسخه‌ی پیش‌نمایش بیشترین شباهت را به نسخه‌ی نهایی ویندوز خواهد داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23001 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/07/14 تعداد مشاهده: 3247
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آلفا 1393/08/07 19:35
با سلام خدمت دوستان عزیز. راجب سوال و جواب های دوست عزیزمون آقای معلم !
عزیز بابا کسی که میاد از سیستم عامل هایی تحت عنوان ویندوز استفاده کند بایستی این رو قبول کنه که هر روز یا گهگاهی از ماه یا سالی یک بار نرم افزار های موجودی خویش را آپدیت یا آپگرید کند که روز به روز بداند با چه سیستم عامل هایی و با کدوم ورزنهایی عمر خویش را هدر داده .
این رو هم قبول کنیم که ماکروسافت با اون شرکت با اون ابهت قبل اینکه سیستم عامل هایش رو بروز کند از چندین کارشناس و حتی فیلسوف نظر خواهی و نظر سنجی میکند بعد دست به اون کار می زند. مهم اینجاست که ما ایرونی ها همیشه و همه حال تو تحریم بودیم و نمی دانیم تو بیرون چه میگذره.
خواهشن با خرده نرم افزارهایی که دوربرتون هست و بیشتر از اونا کارآیی ندارین راجب چنین شرکت و یا کلی بگم چنین غولی نظر بدین.
ممنون میشم این نکته هارو به دل نگیرین و یه نظر سنجی حساب کنین و به دیده خوش به دنیایی روبرو بنگریم !!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
mj 1393/07/20 12:51
منم نصبش کردم هم رو نوت بوک ده اینچیم و هم روی دسکتاپ خونه عالیه درایورهاشم شناخت تو نوت بوک همون درایورهای ویندوز هفت رو تو گرافیک شناخت از تو سایت خارجی یه برنامه کوچیک پیدا کردم (( My_WCP_Watermark_Editor))واتر مارکهای دسکتاپم پاک کرد خیلی عالی کارمیکنه از دیروز
دانشجو 1393/07/19 18:33
من این ویندوز تو pc لپ تاپ امتحان ونصب تا الان کاملترین ویندوز از هر لحاظ هم سرعت نا چهار برابر نصب راحت تمامی برنامه ها بازی را این هلو اجرا میکنه عالیه حتی نسخه ازمایششlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سجاد 1393/07/15 10:17
خوب پیشرفت خوبی رو از مایکروسافت رو شاهدیم البته اگه قولهایی که دادن کاملا عملی بشن و وقتی نسخه نهایی win10 وارد بازار شد شاهد تکرار دردسرهای ویستا و 8 و 8.1 نباشیم.
البته قدمهای مایکروسافت خیلی هم ـ برخلاف نظر دوستان ـ حساب شده هست. چون امکانات رایانه ای دارن توی مسیری حرکت میکنن که تا چند وقت دیگه، دیگه نیازی به استفاده از تجهیزات سنتی وارد کردن اطلاعات به رایانه نخواهد بود (موش و صفحه کلید و...).
پس به نظر بنده تولید win10 سیاست مایکروسافت هست تا بتونه مشتری های قدیمیش رو تو دست داشته باشه و ضمنا راه رو برای ادامه حرکت در این مسیر هموار کنه. همون طور که با ارائه ویندوز 8.1 تا حدودی تونست رضایت (البته نچندان زیاد) جمعی از کاربران را به دست بیاره.
حرکت غولهای بزرگ سخت افزاری دنیا در مسیر ساخت امکانات ورودی جدید مثل صفحه های لمسی و کنترل رایانه به کمک دوربین و مواردی از این قبیل و همچنین حرکت کشورها در راستای ساخت بسته های تشخیص خط و صدا و ... هم گواهی دارد که نه تنها مایکروسافت بلکه تمامی تولیدکنندگان نرم افزار در دنیا نگاهی به این افق دارند.
علی 1393/07/15 00:18
سلام
بنظرم چیز دندان گیری نیست . حالا ما که قرار نیست بخریم ، ولی ظاهرا دوباره قراره شکست بخوره مایکروسافت
تا وقتی که جهشش در حد جهش بین ویندوز اکس پی و 7 بود ، نرسه ، راه به جایی نمیبره.
بنظر من باید یک ویدئو فوق العاده و کامل مثل 7 بده بیرون و فقط برای اون سرویس پک بده و از سیستم عامل دسکتاپ بیاد بیرون و روی سیستم عامل های مثل انروید سرمایه گزاری کنه .
ممنون سافت گذر
معلم 1393/07/14 12:02
با سلام.یکی از مهمترین مشکلات ویندوزکه از سری 8 شروع شد این است که این ورژن از ویندوز برای صفحات لمسی بهتر کار کرده و برای دسکتاپ های سنتی چندان لذت بخش نیست. دومین مشکل استفاده بسیار زیاد از حجم اینترنت شماست ، به نحوی که در عرض چند روز چند صد مگ تا چندین گیگابایت از اینترنت شما را می بلعد و این برای کاربرانی که اینترنت را با این مبالغ گزاف شارژ می نمایند هزینه بر خواهد بود.سومین مشکل هم compatible نبودن بعضی سخت افزارها با ویندوز سری هشت می باشد. اگر بخواهیم تصور کنیم که ویندوز 8 یا در آینده9 یا 10 را روی دسکتاپ های اداره یا مدرسه نصب نماییم از حد یک تصور خارج نبوده و بسیاری از کاربران حتی در بسیاری از کشورهای پیشرفته نسبت به این امر مقاومت نشان خواهند داد.شاید شرکت مایکروسافت توانسته باشد به مدرن شدن سیستم عامل خود کمک نماید ولی به عقیده بنده نتوانسته نسبت به ساده کردن کار با این سیستم عامل موفق عمل کند چنان که می بینیم با موج اعتراض به حذف منوی استارت ؛ مایکروسافت مجبور به برگرداندن آن شد و این خود گواهی بر این مدعا ست. ممنون lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet