کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318390 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: بازی «طوفان قلعه» سبک استراتژیک متفاوتی دارد

به گزارش سافت‌گذر ؛ گیمرها وقتی می‌شنوند بازی استراتژیک، بلافاصله سرشان را می‌خارانند و فکر می‌کنند برای گذراندن مراحل همه بازی‌های استراتژیک باید یک یا حتی چند ساعت فکر کرد، اما واقعیت خلاف این است.

ما استودیوی بازی‌سازی «زن» Zen را برای ساختن بازی‌های سری «پین‌بال» می‌شناسیم. اما شاید بسیاری ندانند که این استودیو انواع مختلفی از بازی‌های دیگر را نیز عرضه می‌کند. نام یکی از آن‌ها «طوفان قلعه» CastleStorm است که روی پلتفرم‌های مختلف به موفقیت‌های خوبی دست یافته است. اخیراً این بازی به پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راه یافت. طوفان قلعه یک بازی ترکیبی است که ژانرهای گوناگونی را در خود جای داده است: استراتژیک، اکشن و کمی هم قلعه‌سازی.

این بازی پیش‌تر برای ایکس‌باکس 360 هم آمده بود، اما تصاویری که از آن دیدم به دلم ننشست. زمانی‌که استودیوی «زن» با من تماس گرفت که آیا مایلم بازی را بررسی کنم، با خودم گفتم جای دوری که نمی‌رود. با همین دید وارد شدم و اصلاً انتظار نداشتم این‌قدر بعداً به آن جذب شوم، چون در پیش‌نمایش‌ها آن‌را شبیه «پرندگان خشمگین» Angry Birds فقط کمی پیشرفته‌تر نشان داده بودند. اما اکنون خرسندم به اطلاع برسانم که اشتباه می‌کردم: این بازی محشر است و تلفیقی است از استراتژی، خنده، اکشن و روی‌هم‌رفته سرگرمی. این‌شدکه ساعت‌ها در حال بازی بودم و گذر زمان را حس نمی‌کردم.

نقش شما «محافظ قلمرو» است و یک جنگنجوی توانمند هستید که یک شمشیر و کمان در دست دارید. پس از سال‌ها جنگ و درگیری، پادشاهی شما و «بربر»ها کنار هم با صلح و صفا زندگی می‌کنند. دلیل هم این بوده که یک الهه زن دو قطره اشک از چشمانش ریخته که تبدیل به کریستال‌های محافظ شده است.

از بد حادثه، «بربر»ها حمله کرده، کریستال‌ها را به سرقت می‌برند و برای کل سیاره خط‌ونشان می‌کشند. خط داستانی بازی با وجود سرگرم‌کننده بودنش، به هیچ عنوان نقطه قوت بازی محسوب نمی‌گردد.

 در طوفان قلعه به یک‌باره با انتخاب‌های فراوان و گیج‌کننده روبه‌رو نمی‌شوید، بلکه به‌تدریج روند بازی دست‌تان می‌آید. در ابتدای کار به شما یک منجنیق می‌دهند که تیرهای آتشین پرتاب  می‌کند، پس از آن‌که با شیوه کارش آشنا شدید، به شما «چیزهای پرتابی» دیگری می‌دهند، نظیر: قلوه سنگ، معجون‌های سحرآمیز و حتی گوسفند.

 

چند مرحله که جلوتر می‌روید، منابع و ذاغه مهمات غنی‌تر می‌شوند. با زدن دکمه X می‌توانید انواع مختلفی سرباز انتخاب کنید، از شمشیرزن گرفته تا کمان‌دار و شوالیه. Y را که می‌فشارید بخش جادوگری فعال می‌شود. از این بخش می‌توانید بر سر دشمنان باران تیغ ببارید، سربازان را مداوا کنید یا حتی خودتان وارد صحنه نبرد شوید.

در بخش «کمپین» Campaign، مراحل گسترده‌تر هستند. در غالب این مراحل بایستی از قلعه خود محافظت کرده یا به فکر با خاک یکسان کردن قلعه دشمن باشید، ضمناً می‌توانید پرچم آن‌ها را نیز بدزدید و بازی را برنده شوید. دراین‌بین کارهای مختلفی می‌توان صورت داد: یا تنها از قهرمان تیمتان یعنی خودتان برای حمله به دشمنان استفاده کنید، یا این‌که پس از عقب‌نشینی متحدان‌تان، جان‌شان را نجات دهید و آن‌ها را یار خود کنید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ درست است که در ابتدای بازی، کارهای استراتژیکی محدودی می‌توان انجام داد، اما رفته‌رفته دست‌تان بازتر می‌شود و می‌توانید انتخاب کنید چطور خود را برای نبرد آتی تجهیز کنید: البته چهار نوع پرتاب‌گر (منجنیق)، سرباز و قدرت جادویی بیش‌تر نمی‌توانید به خدمت بگیرید.

از‌طرفی، دشمن سربازانی به سمت قلعه شما روانه می‌کند که بسته به نوع سرباز با سرعت‌های متفاوتی حرکت می‌کنند. گرگ‌های عظیم‌الجثه با سرعت زیاد به سمت شما می‌آیند، اما تخریب‌گری کمی دارند، این‌درحالی‌است‌که یک "ترول سنگی" یواش می‌آید، اما بی‌نهایت زورمند بوده و به آسانی کشته نمی‌شود. به محض این‌که این‌ها پشت دروازه‌های قلعه رسیدند با هر ابزاری که دارند شروع به تخریب می‌کنند و سعی در برداشتن پرچمی می‌کنند که پشت دروازه است. با برداشتن پرچم، دور زده و به سمت آن‌طرف تصویر جایی‌که قلعه‌شان است رهسپار می‌شوند.

 

در راه برگشت می‌توانید با منجنیق، سرباز و یا جادو آن‌ها را بزنید و این‌جاست که تصمیم‌های استراتژیک اهمیت می‌یابند. حواس‌تان باشد که تیرهایتان می‌تواند نیروهای خودی را نیز از پا دربیاورد، البته برخی پرتابه‌ها این‌قدر محدوده تخریبی وسیعی دارند که این کار را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. فراخوانی سربازان براساس انبار غذایی قلعه است. میزان اغذیه با نرخ مشخصی افزایش می‌یابد، اما یک حد نهایت دارد که از آن بالاتر نمی‌رود. ازاین‌رو، نمی‌توانید ده، دوازده‌تا شوالیه همان ابتدا وارد کارزار کنید. البته چند دسته شمشیرزن ضعیف را می‌توان فرستاد.

 

مرحله که تمام شد، بین یک تا پنج ستاره می‌گیرید و بر همین اساس به شما طلا داده می‌شود. از جمله تصمیم‌های استراتژیک و راهبردی، همین خرج کردن پول است. من که از همان اول همه پولم را روی منجنیق گذاشتم و بعداً فهمیدم که این کار چندان هم به صلاح نبوده است. در برخی مراحل نمی‌توان به امکاناتی که قبلاً داشتید، دسترسی داشت، مثلاً برخی مواقع در حین ماموریت نمی‌توان به منجنیق دسترسی داشت. اجزای مختلفی از قلعه، قابل ارتقا هستند تا دیرتر تخریب شوند، درجه بهره‌وری انبار غذایی یا سایر مزایا برای سربازان هم قابل افزایش است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ حالت‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد، ازجمله می‌توان به چندنفره و قلعه‌سازی اشاره کرد. از بخت بد، وقتی من بازی را تست می‌کردم، هیچ‌کس آنلاین نبود تا بخش چند نفره را بررسی کنم. البته الآن دیگر این مشکل وجود ندارد، چون این بازی در دسترس عموم قرار گرفته است.

 

قلعه‌سازی قند توی دلم آدم آب می‌کند. شما مهندس معمار قلعه خود می‌شوید و می‌خواهید جوری آن‌را بسازید که خراب کردنش برای رقیب سخت شود. بعداً دست‌تان می‌آید چگونه و کجا اتاق‌های مختلف را قرار دهید. متأسفانه، این حالت از بازی روی کنسول به راحتی بازی نمی‌شود. گمان می‌کنم روی رایانه بهتر بتوان با آن بازی کرد، چون ماوس لازم دارد.

کلاً می‌توانم بگویم که خودم هم باورم نمی‌شد این‌قدر از این بازی خوشم بیاید. با این فکر وارد بازی شدم که قرار است یک «پرندگان خشمگین» دیگر باشد. بااین‌حال، چیزی که یافتم، یک بازی استراتژیک قوی بود که با خنده و سرگرمی، یک تفریح شیرین به ارمغان می‌آورد.

 

«طوفان قلعه» بدون عیب و ایراد نیست، البته ایرادهایش خیلی ناچیز و نادیدنی هستند. زیاد روی صدا کار نشده و تنها راه ارتباطی بازی با گیمر، صدای خرخر یا ناله کاراکترهاست، به علاوه متن‌هایی که پایین صفحه نشان داده می‌شوند. در ابتدا، این کار حوصله آدم را سر می‌برد، ولی چند مرحله که می‌گذرد می‌فهمید این، بخشی از شگفتی بازی است. در ضمن، همان‌طور که گفتیم یکی از نقاط ضعف بازی، این است که بازی در حالت قلعه‌سازی، روی کنسول دشوار است.

اما نکات مثبت بازی را هم نباید از یاد برد: انتخاب انواع گوناگون سلاح، سرباز یا جادو، ارتقای ابزارها و پرتاب چیزهای تخریب‌گری به سمت قلعه و سربازان دشمن. این نقاط مثبت می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در نسخه ایکس‌باکس وان، «محتواهای قابل دانلود» DLC بازی نیز از قبل گنجانده شده است. بازی با 60 فریم‌برثانیه و کیفیت 1080پی کار می‌کند که واقعاً لذت‌بخش است. این بازی در هنگام نوشتن این بررسی، با قیمت 14.99 دلار روی فروشگاه ایکس‌باکس وان دردسترس است.

 

امتیاز: 9 از 10 - نقاط قوت: گرافیک عالی، گیم‌پلی جالب، سبک استراتژیک جذاب – نقاط ضعف: حالت قلعه‌سازی روی کنسول خوب کار نمی‌کند، صداگذاری خیلی خلاقانه نیست
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23042 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/07/16 تعداد مشاهده: 2719
سافت گذر