کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ‌تی‌سی خیال همه را راحت کرد!

ابزارهای پوشیدنی، جدیدترین محصول در سبد کالای تجهیزات دیجیتال هستند و تقریبا هفته‌ای نیست که از ورود یک محصول جدید و یا شایعه عرضه آن خبری منتشر نشود. در این میان شرکت اچ‌تی‌سی نیز خبرساز بوده اما حالا ظاهرا مدیرعامل این شرکت خیال همه را تا مدتی راحت کرده است.


HTC-wearable-devices

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مدیر عامل شرکت اچ‌تی‌سی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Re/code از برنامه‌های این شرکت در بازار پرده برداشت. وی در صحبت‌های خود تاکید کرد که این غول تایوانی تا سال آینده میلادی هیچ‌ برنامه‌ای برای حضور در عرصه ابزارهای پوشیدنی ندارد.

از طرف دیگر جیسون مکنزی نیز به عنوان مدیر واحد آمریکایی اچ‌تی‌سی مطرح کرده بود که این شرکت قصد دارد در بازه زمانی ذکر شده در این بازار جدید حضور پیدا کند اما از قرار معلوم ابزار پوشیدنی جدید اچ‌تی‌سی هنوز آماده نشده است.

مرد خلاق اچ‌تی‌سی آقای Drew Bamford نیز در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها اعلام کرده که هیچ‌ کدام از شرکت‌های تولید کننده ابزارهای پوشیدنی مفهوم درستی از گجت‌ ساخته شده ندارند. با این حساب می‌توان این‌طور برداشت کرد که اچ‌تی‌سی قصد دارد در یک حرکت حساب شده ابزار پوشیدنی خود را به بازار عرضه کند.

در هر صورت امشب ساعت 23 کنفرانس خبری رونمایی از محصولات جدید اچ‌تی‌سی برگزار می‌شود و حالا حداقل خیالمان راحت (یا ناراحت!)‌ است که خبری از یک ساعت یا هر ابزار هوشمند پوشیدنی دیگری از اچ‌تی‌سی نخواهد بود! حیف!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23051 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/17 تعداد مشاهده: 1674
سافت گذر